No, článek je, pravda, trochu apologetický, ale zase bych to s tím brojením proti němu nepřeháněl. Plus je už v tom, že Mobilmania píše o dostupné alternativě k drahému GSM telefonování. Jinak Voocall neprávně označujete jako "operátora", ale ono nejde o operátora, nýbrž o službu. A sjedete-li v prohlížeči na webu Voocall na kterékoli stránce úplně dolů, najdete v pravém dolním rohu jak link na provozovatele služby, tedy CANISTEC, s.r.o. tak kontaktní mailovou adresu. (Mimochodem, služba Voocall je navržena přesně k tomu, k čemu je používána, tj. jako konkurence mobilní telefonii a k využití v mobilních telefonech.... Vedle ní ovšem Canistec už asi osm let provozuje poměrně známou VoIP službu MujTelefon, pro "všeobecné" telefonování...) Odkaz na technickou podporu, řešenou diskuzním fórem podobně jako u Odoriku, na webu je (https://www.voocall.cz/forum.html ) a stejně tak tam je odkaz na VOP (https://www.voocall.cz/doc/vop-voocall.pdf ), kde se dozvíte jak údaje o provozovateli, tak prakticky vše potřebné. Je pravda, že organizace webu je trochu neobvyklá, a některé věci se tam hledají špatně. Ale "je to tam...".Pokud se týká dalších VoIP operátorů a/nebo služeb, ano Odorik není špatný, jeho zákaznická podpora je jedna z nejlepších. Stejně tak není špatný IPEX. Ale ani dejme tomu Fayn, Český bezdrát, 802.VOX, Faster, Dragon, ha-loo, Xphone a desítky dalších, protože pokud se týká VoIP služeb, je jich u nás víc, než třeba v sousedním Německu (celkem cca 300 - 350, podle jak se to počítá) . A prakticky neznám žádnou, která by byla vyloženě nekvalitní... Je to telekomunikační sektor, kde je v ČR, na rozdíl například od mobilního trhu, velice ostrá konkurence a kvalita služeb ve srovnání s okolní Evropou nadprůměrná.Zda by měla Mobilmania udělat nějaký článek o VoIP se srovnáním... No, sám jsem kdysi dávno "v dřevních dobách" VoIP telefonie v ČR pro MM jeden napsal. Jenže "srovnávací článek" je v tomto oboru velmi nevděčná práce, protože i když se zaměříte jen na 10 % těch nejznámějších služeb či těch s nejvíce klienty, tak když to dáte pracně po týdnech dohromady, s pravděpodobností blížící se jistotě už něco z toho neplatí, nebo jste někde přehlédl nějaký podstatný aspekt, a čtenáři za to autora 100% znectí . Ale možná by nějaké "PR na téma VoIP v ČR" nebylo až tak od věci .BTW, nějakých osm let se tématu VoIP telefonie věnuje web (diskuzní server) http://www.telefonujeme.cz... , který je docela významným zdrojem "kolektivního rozumu" a znalostí o oboru. Špatný také není jako "signální informace" web http://www.xphonet.cz... , ovšem s tím, že všechny informace je nutno samozřejmě ještě ověřovat, protože prostě není v lidských silách udržovat je trvale aktuální....