Dnes jsem poprvé v životě reklamoval mobil. Celkem jsem jich mě dvanáct. Podruhé v životě jsem so koupil Nokii, ta první 7110 jede dodnes. N80 jsem si koupil proto, že SE 990 se nepovedl. Jinak Ericssoni nikdy nepotřebovali servis. N80 je super mobil s nímž jsem byl spokojen, displej byl špičkový. Konstrukce horší než z číny. Vada která ji potkala byla ta, že nečetla s paměťovky, ani nokiácké. Servis ani napodruhé nic nevyřešil. Koupil jsem ji ve velkoobchodu s mezinárodním působením. Reklamaci musí posoudit, světe div se, Nokia v Maďarsku. Normální technik přece nemůže zjistit že se karta nehlásí. Další Nokii už nechci neboť měsíc byla v servisu,dalších asi 8. týdnů se bude řešit posouzení jestli opravdu kartu nevidí. Koupit si Nokii se mi zdá jako vyhozené peníze. Já bych ten vadný kousek prostě hodil do kontyšu a váženému zákazníkovi nabídl něco adekvátního a nebo mu obratem vrátil peníze. Nejsem zaujatý proti žádné značce, ovšem způsob řešení reklamace mě žene jinam.