Opět prezentuješ jen "zájem o mě" ..... (viz "ty máš vážně dost", "očividně nemáš šajn", ....)Já někde psal, že iCloud není software? Proč si permanentně v každém příspěvku vymýšlíš skutečné nepravdy? Dokážeš to vysvětlit? Takže se zase žádný "vejšpelch" nekoná, že?Slovníkový útok, je útok technologií výběru nejčastěji používaných slov z nějakého předem připraveného seznamu, obvykle pomocí sw skriptu. Je to tak? Vím tedy co je to za útok, nebo to nevím? Proč si pořád dokola vsugerováváš úvahy o tom, co já vím a co nevím? K zájmu o moji osobu přidáváš sportovní klání sama se sebou, co možná vím a co ne? Proč?Omezený počet pokusů je jistá úroveň obrany proti slovníkovému útoku, ale to rozhodně není chyba software, ale aplikační záležitost funkce. Prostě je to volba vývojáře: "dáme to tam, nebo ne?" ... vnímáš ten rozdíl?Obecně je známo, že systém, který po "třech špatně zadaných heslech" zablokuje účet a musíš pracně projít procedurou obnovení hesla, je obtěžující pruda. U běžných webových služeb tento způsob obrany aplikován vůbec není. Apple nakonec použil variantu 5 chybných hesel a pak obnovení. Jednoznačně se ale nejedná o chybu software, ale o aplikační volbu. O tom ale ty bohužel nic nevíš.Jak vidíš, na rozdíl od tebe neblábolím domněnky, ale opět předkládám holá fakta. Vždycky jde o uživatele a o jeho zodpovědnost. Tedy o správnou volbu hesla. Očekávat, že za mě všechno vyřeší "někdo druhý" je vzorově socialistický přístup, samozřejmě velmi glúpy přístup.------
A teď co jsi dokázal ...... no, já opravdu nevím. Pokud ty sám cítíš, že sis něco dokázal, je to pro tebe dobře. Gratuluji ti. Asi to nějak potřebuješ. To je tvoje věc. Avšak tvá idea o tom, že jsem vypustil vejšplech tím, že jsem snad tvrdil, že iCloud není software, je holý nesmysl .... nic takového jsem totiž nikdy netvrdil ...Pěkný víkend.