O2 pro své zákazníky využívající placené služby Applu spouští možnost úhrad za tyto služby v rámci pravidelného měsíčního vyúčtování. Zákazník tak může mít jak telefonní a datové, tak i další služby třetí strany (v tomto případě Applu) na jedné faktuře.
Konkrétně lze tímto způsobem platit za nákupy v App Store, Apple Music, iTunes a iBooks. Mobilní platbu (tzv. m-platbu) přes O2 lze jednoduše aktivovat v nastavení účtu Apple ID, kde stačí jako způsob platby vybrat položku „Mobilní telefon“.
Využití na všech zařízeních Applu
Služby placené tímto způsobem lze přitom využít ve všech jablečných zařízeních přihlášených na dané Apple ID – tzn. v iPhonu, iPadu, iPodu Touch, Apple TV a Apple Watch nebo v iTunes na jakémkoli počítači.
Tarifní zákazníci při platbě přes O2 najdou částku za nákup jako součást měsíčního vyúčtování, zákazníkům předplacených karet odečte operátor částku z kreditu. Pro online platby za digitální služby třetích stran je potřeba mít aktivní službu „Platba přes O2“, jejíž nastavení si mohou zákazníci ověřit v samoobsluze Moje O2.