Zákaznická linka pro Twist nově: zaplaťte nebo čekejte

Diskuze čtenářů k článku

Hynek  |  10. 02. 2010 01:14

Už to vidím, co za ty peníze dostanu: "Dobrý den, Petra Nováková, mohu Vám nějak pomoci?" Vysvětlím svůj problém (jakýkoliv). "Bohužel, na tuto otázku Vám nejsem momentálně schopna odpovědět. Mohu Vás místo toho seznámit s našimi novými tarify?" A dál už jede jak ten protivný automat zadarmo.
Máte snad někdo lepší zkušenosti s "kompetentními" operátory majícími celý den sluchátka na uších a mikrofon před hubou?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zina  |  06. 02. 2010 15:41

Tak já nevím co se Vám na té službě nelíbí. Je to dobrovolná služba, nikoho do toho t-mobile nenutí. Využít ji můžete i nemusíte. Pokud chcete nadstandart, tak si hold musíte připlatit. Pokud je to nutné,a chcete být přednostně odbaveni, a odmítáte zaplatit jenom 19,-, tak to evidentně tak nutné nebude. Nevim co se tu rozčilujete

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Erlet  |  07. 02. 2010 16:16

Máte úplnou pravdu. Pokud se mi něco nelíbí, tak to nevyužívám, nebo jdu jinam. To je jako sedět holým zadkem na rozpálených kamnech, křičet, že to pálí, ale sedět dál.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
O2 nebo T-Mobile  |  03. 02. 2010 11:56

Buď O2 nebo T-Mobile jeden musí být horší. Ale těžko si vybrat O2 zdražilo dříve, ale rychle padá i T-Mobile hrůza, kam jsme to po tolika letech dotáhly... volat si budeme po minutách a možná i za původní ceny! 1:01 se u O2 a nyní i T-Mobile = 2 minuty, Vodafone boduje a U:fon ceníkem také, jen to pokrytí českého operátora je slabé. Ať už je tady další GSM a virtuálové přesto si asi nikde nevybereme O2 Fér v Česku asi na něj zamoměňme.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
03. 02. 2010 09:12

mno a je to tu.neni to tak dlouho co nakej zamestnanec,vymlatil firemni auto,prerazil tri stromy, a zakaznici TWISTU to musi vse zaplatit,jak nakup,noveho auta,tak veskere vydaje stim,kolik je asi uzivatelu TWISTU,x19kc.-mno panejo to bude urcite vic jak na jedno nove auto pro tymobile

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  03. 02. 2010 01:51

Infolinky operátorů využívám vyjímečně. Ale když se mi asi před týdnem stalo, že mě volaný neslyšel a já slyšel jen praskání (zkoušeno ve třech různých telefonech na několik různých čísel v T-Mobilu), tak mě na infolince operátor chvíli přesvědčoval, že mám vadné všechny telefony a že je jistě chyba u mě. Tedy jsem zkoušel různé věci, jako formátování telefonu, různé prohazování SIM karet, flashování firmware v telefonu, neustálé zkoušení telefonování (což mě přišlo asi na 100 Kč), nakonec jsem se musel ovládat, abych telefon nehodil do zdi... Na druhé zavolání mi operátor navrhl, že mám asi špatnou SIM kartu a hnal mě do jejich pobočky. Tak jsem ve spěchu, večer, v mrazu a vánici šel. Na pobočce mi během asi tří minut vysvětlili, že na Praze 5 byl celý den výpadek v síti . Zbytečná ztráta času i peněz. A za tohle bych měl ještě platit? HA HA! Přátelé, já se tak těším na toho 4. operátora. Snad jen z principu k němu se svým číslem přejdu!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fx  |  02. 02. 2010 18:44

Hm, a co kdyby tedy jednoduše udělali infolinku s jiným telefoním číslem, která bude takhle zpoplatněná.. Bylo by to jednodušší, než platit 19 Kč až potom, co se člověk prokouše jejich IVMkem..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  02. 02. 2010 17:25

Asi tady vsichni zapomneli na to, ze v soucasne dobe cekate na operatora stejne. T-Mobile jen nabizi tem, kteri nechteji cekat moznost vyuzit prednostniho odbaveni. Pokud se to nekomu nelibi, muze cekat dal Navic cekaci doba na operatora je u T-Mobile nejnizsi u vsech operatoru. V prumeru: O2 - 1:34, Vodafone - 1:15, T-Mobile 0:32.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Iva  |  02. 02. 2010 18:50

Dobrý den. Také nechci volat na linku T-mobilu zbytečně, ale když mi
zničehonic zmizí nastavená uvítací melodie, jsem k tomu donucena. Mockrát jsem nevolala, ale když udělá můj operátor tuto chybu, měl
by se taky třeba omluvit, což se nestalo. A ještě jeden postřeh, manžel
pracoval u zahraniční firmy v Praze, která měla jako operátora právězmíněný T-mobile. Pokud jsem zavolala z jeho telefonu na zák.
linku, dozvěděla jsem se, že patřím k jejich významným zákazníkům.
Přístup zjevně odlišný, než rozhovor běžného zákazníka. Z mého mobilu
jsem toto nikdy neslyšela a jsem u nich taky dlouho. Nelíbí se mi
tento přístup a teď poplatky už vůbec ne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
02. 02. 2010 16:57

Přidáme výhodu těm kdo nechtějí čekat a jsou ochotní si připlatit a někteří hned hrozí odchodem. Mafiánské praktiky! Nebudeme mít výhody zadarmo!
Je mi vás líto, uhráčkové, když u čtení neumíte ani zapnout mozek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
qas  |  03. 02. 2010 08:10

Vzhledem k pouzitemu pojmu "uhráčkové" predpokladam, ze te nekdo timto casto tituloval. A docela mne prekvapuje ze tusis, co je to mozek.
Zkus se jim zamyslit - mas snad predstavu, ze operator prida nove pracovniky infolinky, kteri se budou venovat platicim zakaznikum? Pokud ano, jsi znacne naivni. Pokud ne, zkus si odpovedet - co bude s neplaticimi, kdyz se platicim budou venovat prednostne? A co po case udela neplatici, aby se tedy konecne dostal na radu?
Tedy tak...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
04. 02. 2010 13:09

Díky za vylepšení nálady, rozesmál jsi mne !
U jednoho z našich operátorů jsem pracoval 5 let, z části na zákaznickém servisu. to k tomu mozku.
Nabírat nové operátory můžou když nedokáží v delším období rozumně pokrýt denní provoz. Předplacenkářů, kteří budou platit za přednostní odbavení nikdy nebude tolik, aby se neplatící nedostal na řadu, toho bych se vůbec nebál, vzhledem k typu lidí, kteří zpravidla předplacené karty používají. Ale možnost být za poplatek přepojený dřív se může v naléhavých chvílích hodit.
Zpoplatnění celé infolinky nehrozí už vůbec, tím by si u A/B zákazníků operátor podřezal větev.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dvorjacansky a spol....  |  02. 02. 2010 16:41

Jelikoz se "vynalezce" placene SMS brany herr Dvorjacansky po svem "uspesnem" ucinkovani i pekace objevil v OuuuTuuu, tak se brzy dockaji i vsichni priznivci byblin ve vode "novych napady a vylepseni" - samozdrejme "na prani zakazniku".
Cesi jsou strasne lini menit cokoliv a oni to vedi - banky, operatori atd.... a proto s nami zakazniky stale vychcavaji a ... nebude to nikdy jinak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarda  |  02. 02. 2010 16:06

Proč se tak rozčilujete kvůli službě kterou VŮBEC nemusíte využívat???
Jinak já na infolinku volám maximálně 1 za rok a to když si nevím s něčím rady... Vše si nastavím na internetu nebo na internetu v mobilu na stránkách t-mobile.cz v sekci Můj T-Mobile...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
freddy  |  02. 02. 2010 18:22

přesně...taky volám maximálně jednou za rok.a to ještě většinou z mé lenosti...takže jestli jste ještě vetší lenoši jak já,tak si plaťte.vše jsde vyřešit na netu zadara

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xman  |  03. 02. 2010 16:04

Ja na jejich linku co jsem u nich 8 let byl volal dvakrat a pokazdy jsem se dozvedel uuuuplnou p***vinu. Poprve, kdyz jsem si poridil twist sadu, telefon prestal reagovat na klavesu "8" a op me ho poslal reklamovat na paegas prodejnu kde jsem twist sadu poridil(kvuli tomu jsem volal, jestli nemuzu kamkoli), prodavac me s usmevem oznamil, ze jsem ho mohl reklamovat na kterykoliv jejich pobocce( 50km tam a 50 zpatky uplne k h**nu). Pak kdyz jsem patral kolik zaplatim pri aktivaci urcity sluzby na konci myho zuctovaciho obdobi, jestli celej mesicni pausal nebo jen pomernou cast...tak prej celou palbu i za 2 dny mi povedel op...nedalo me to a stavil jsem se v nejblizsim T-mobilu...a samozrejme, jen pomernou cast, jeste me to ochotne ukazali ve vseob. podminkach. Hele lidi radej tam nevolejte...mozna tak maximalne kdyz si chcete predelat svou 5ku, to jeste zvladnou!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Masuzka  |  02. 02. 2010 15:01

Jo jo jen skubejte vy svine operatorsky!!! Jinak lidicky od t-mobilu pocitejte s tim ze od tedka budou mnohem delsi cekaci doby, Aby jste to nevydrzeli a proste si to zaplatili!!! Jo a nezapomente poslat penezity dary, mej te s nima souciteni, vzdyt je urcite taky musela postihnout ta "financni" krize

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
T_Mobile  |  03. 02. 2010 01:32

Nikdo tady neškube, pouze nabízí možnost, jak se dostat dříve na živého Opa.
To je stejné jako když se chci dostat z bodu A do bodu B..
buď můžu jít pěšky, bude to zadarmo a bude to trvat déle, NEBO si vezmu taxi a budu tam rychle, ale bude mě to něco stát..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lada  |  03. 02. 2010 06:00

To není stejné, jako dostat se z bodu A do bodu B pěšky nebo taxíkem. Já mám k dispozici jediné telefonní číslo na linku operátora, nemám z čeho vybírat, jen z toho, jestli přistoupím na zlodějské praktiky operátora.
Když se potřebuji dostat z Prahy do Brna, nepůjdu pěšky, ale taky nepojedu taxíkem. Sednu do autobusu. Když si koupím jízdenku dříve, než 50 lidí po mně, pojedu já, ale oni budou muset čekat na další autobus. Když ale někteří z těch padesáti po mně si až po mně koupí jízdenku za dvojnásobnou cenu a proto budou mít přednost přede mnou, já také nemusím do Brna dojet vůbec, takže nakonec pro jistotu bude každý platit dvojnásobné jízdné. Výsledný stav bude stejný, jako před zavedením novinky pro blaho cestujících, spočívající v přednostní přepravě za dvojnásobek jízdného.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
qas  |  03. 02. 2010 08:02

Prd leda, velebnosti! Je to prachsprosta zlodejina. Co myslite ze se asi bude dit se zakazniky, kteri nebudou chtit platit za sluzbu, ktera by mela byt zdarma a v zajmu operatora (je to pece o zakazniky). Budou stale odsouvani temi, kteri uz to cekani nevydrzi a radeji zaplati. Ve svem dusledku tedy nakonec zaplati vsichni - tedy fakticka likvidace sluzby zdarma.
Ale stale se mohou chlubit, ze infolinka neni placena! Jen se na ni zdarma proste nikdo nedovola.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  02. 02. 2010 13:40

A to chce t-mobile ještě vstoupit do tendru na dalšího operíátora. Proč asi? Aby znemožnil vstup nového operátora na trh, a měl větší moc. Doufám, že mu to radiokomunikace(nebo kdo tendr dělá nepovolí). Taky se rozhoduju k jinéhu operátorovy- asi k 02 kvůli internetu do mobilu za 150kč měsíčně :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob  |  02. 02. 2010 13:23

Docela mě dojímá, jak každý hned odchází pryč kvůli službě, kterou mě nikdo nenutí využívat...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 02. 2010 13:29

Proto že aspoň to málo tady z konkurenčního prostředí zbylo – možnost odejít, tuším že možnost přenositelnosti čísla nařizuje EU takže v tomto ohledu se CTU bát snad nemusíme, jen aby bylo kam odcházet

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  02. 02. 2010 14:54

Náš ČTú je absolutně zkorumpovaná žumpa bez kousku cti a kdyby ten úřad někdo zrušil, tak by to nikdo z občanů ani nezaregistroval.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Věra  |  02. 02. 2010 13:10

Nechci chlubit zapad, ale český operátoři se muzou stydet. Vetsi podvodniky a nenazrance jsem nikde ve svete nevidela. Nejenom, ze volani je v CR drahe na ceske pomery pokud clovek se neuvaze na 24 mes., ale i tak neni volani tady vyhodne. A jeste k tomu placeni za volani na zak. linky sveho operatora. Hnus a svinstvi jinak se to nazvat ani nemuze. Pracuji v Rakusku a mam i normalne dobijeci kartu od rakouskeho operatora DREI (www.drei.at), ale i pausal od konkurence rakouskeho T-Mobilu. Kdyz porovnam oba operatory ci jiz s predplacenou sim kartou nebo na pausal je mi do placu.

Napriklad :
DREI - Rakousko :
- kdyz si u rakouskeho operatora dobiji za mesic kredit alespon za 20€ ca. 500 Kc mam krome
volani na vsechny rakouska cisla za 0,10€ ca. 2,50 Kc + dozivotni BONUS : Live TV v mobilu,
Skype, ICQ a 100 mBit internet
- za priplatek 4€ ca. 100 Kc balicek na vyhodne volani do EU, pevne linky 0,04€ ca. 1 Kc, mobily
za 0,15€ ca. 3,75 Kc !!! Pouze po EU, ne Ukrajina, USA a pod.
- za priplatek 9€ ca. 225 Kc + dalsi 1GB internet do mobilu a spousto dalsich balicku...
- volani na ZAK. LINKU sveho vlastniho operatora DREI zdarma, rychle a vstricne jednani !!!

T-MOBILE - Rakousko :
- u dobijeci karty za popl. 2€ mes. ca. 50 Kc volate do site T-Mobile skoro zadarmo + volani na
pevne linky v Rakousku skoro zadarmo - zaplatite pouze prvni 2 minuty celkem za 0,10€ ca.
2,50 Kc a volate celou hodinu ZDARMA !!!
- za ,,upsani se,, smlouvy na 24 mesicu s mesicnim pausalem za 49€ ca. 1.225 Kc mes. mam
2.000 volnych minut na neomezene volani po EU (pevna linka i mobil) + na rakouske cisla
(pevna linka i mobil) + 1.000 minut na rakouske cisla (mobil + pevna linka) + 1.000 SMS
zprav zdarma do site T-Mobile + 3 GB internet v mobilu, to vse zdarma za celkovy poplatek
49€ tj. ca. 1.225 Kc.
- volani na zak. linku T-MOBILE Rakousko ZDARMA bez popl., zadne cekani a zadne arogantni
jednani...

NABIDNE VAM NEKDO NECO PODOBNEHO V CESKE REPUBLICE? ANO, ALE ZA JAKE PENIZE...
SKODA SLOV... NASI LIDI MUZOU JENOM ZAVIDET RAKUSAKUM CO SE TYCE MOBILNICH OPERATORU A JEJICH NABIDEK..., KTERE SE S TEMA CESKYMA ANI SROVNAVAT NEDAJI....
P.S. : OMLOUVAM SE, ZA MOU CESTINU, PROMINTE. DEKUJI. VERA

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
02. 02. 2010 15:22

Mám T-Mobile Twist Combi 300 Hit.Každý měsíc dobijím 300,00 Kč + 60,00 Kč dostanu bonusový kredit,který obsahuje 50 kousků SMSek nebo 12 kousků MMSek nebo 10 minut volání zdarma,gratis.Jináč si můžu pořídit balíček Twist Nej Týden za 49,00 Kč.Na jedno číslo v síti můžu volat,SMSkovat zdarma,gratis 24 hodin denně po celý týden.Když budu chtít,tak mám možnost si vzít tarif Přátelé za 300,00 Kč.Na pět čísel budu volat,SMSkovat,MMSkovat zdarma.Mě stačí co mám.U T-Mobile mám SMS,MMS bránu a E-Mail schránku.Volal jsem mnohokrát do T-Mobile.Někdy jsem spojen hned.Místo toho kecání,poď nám postavit BTSku.Zdarma,gratis jí nepostavíš.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dave  |  02. 02. 2010 18:25

Ti Rakušáci ji taky nepostavili zdarma, takže asi tak

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lada  |  03. 02. 2010 05:51

Podobné nesmysly psali jedinci Vašeho myšlení o internetovém FUP v době, kdy internetové spojení mělo proti dnešnímu zcela směšnou pomalost. Také dělali z operátorů chudáky umírající hlady kvůli tomu, jak se obětují pro dobro svých zákazníků.
Nepiště tady o BTSkách, ale o tom, kolik zdarma zbytečně protelefonují a projezdí zdarma přidělenými služebními auty i s benzínem či naftou pracovníci Vašeho oblíbeného operátora. Já ty bezohledné piráty na silnicích vidím mnohokrát denně. O nadstandardních platech se už zmiňovat nemusíte.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Erlet  |  07. 02. 2010 16:04

To je pěkné, ale co s tím? Tady nejsme v Rakousku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  02. 02. 2010 12:27

Nechápu proč ještě lidi neutekli od t-zloděje kamkoliv jinam.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fontom  |  02. 02. 2010 12:49

jako vždy, se nad Vašimi názory jen chytám za hlavu Jestli chápu, tak se pro mě twisťáka nic nezmění. Prostě, když budu chtít předběhnout, tak si připlatím. To je normální ne? No a když vychytám dobu, kdy nevolaj samý paka kvůli pí...ovinám, který zvládnou přes plechovou hubu, tak jsem spojen na Opa hned a dokonce bez poplatku. Na jedné z infolinek dělá kámoš a když vypráví, jak lidi pořád jen nastavujou 5 čísel a říkaj, že jsou líný to psát do SMS, aby si to nastavili, tak se mi chce brečet nad českou demencí a leností. Ale jakmile se něco zpoplatní, aby se lidi konečně naučili si to nastavit samostaně, tak každý jen remcá a remcá, chce odcházet jinam a nakonec stejně zjistí, že u toho druhého je to úplně stejné. Vystřídal jsem všechny Opy a vždy je něco, co se mi nelíbí. Nakonec jsem se vrátit zpět k TM, odkud jsem prvně odešel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  02. 02. 2010 13:49

Souhlasím s vámi s možností volby, zda čekat zadarmo nebo si urychlit vyřízení za peníze. Nemohu s Vámi však souhlasit s názorem na zákazníky. Pokud tuto službu lze nastavit na infolince, neměl by se potom operátor ohánět, že mu kvůli tomu budou lidi volat. Pokud by byl jediný způsob aktivace přes SMS, pak by lidé posílali SMS nebo by si ji někteří, třeba starší lidé, nechali napsat od někoho jiného.
Je jasné, že tady je snaha o zvýšení tržeb tím nejpodlejším způsobem, protože informaci dostanu stejně, buď placenou nebo zdarma, ale ohánět se nějakou výhodou pro zákazníka v podobě rychlejšího expres odbavení ?
Operátoři se začínají chovat jako banky, zpoplatnit co jde. Prostě vše v souvislosti s infolinkou. Zcela evidentně se jedná o snahu zlikvidovat infolinku zdarma jako takovou. Pokud si zákazníci zvyknou platit, uděláme ji nakonec placenou za sazbu 5 Kč za minutu, vždyť zákazníci s dobou hovoru do 4 minut ušetří a děláme to v zájmu zákazníka.
Už vidím až se k tomu přidají hypermarkety - expresní pokladna za poplatek 20 Kč, stojíš ve frontě - za 10 Kč předběhnout jednoho zákazníka, za 30 Kč tři....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
audiobullys  |  02. 02. 2010 16:41

no to me silne pripomina mafianske praktiky na hranicich Ukrajiny, Beloruska kdy tam chodili borci se samopalama a vybirali prachy za prednostni prujezd hranici.
uplne stejny praktiky ma t mobile. a lidi stale jezdi a jezdi na tu ukrajinu i s takovymdle vypalnym - uctovani po minutach, predrazeny telefony i ke smlouve , zmeny tarifu na drazsi a nevyhodnejsi. za chvili budete platit v obchode pri vypovedi smlouvy po 2 letech takze urcite pridaj dalsi vypalny. opravdu jak mafiani. a jen otroci si to nechaj libit. defacto schvalenim jejich poplatku se nechavate prepadavat a okradat za neco co je normalni a to stat ve fronte az prijdu na radu - fakt jak na hranicich vychodniho bloku.
me stacilo u nich zmena tarifu 90 kc na predplacence tak to jsem sel hnedka rychle od nich s jednou sim.zadny prachy jsem jim nenechal mafianum jednem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MonikaSh  |  02. 02. 2010 17:21

Ani by mě nepřekvapilo, kdyby se po odeslání poplatku přes SMS samoobsluhu na displeji neobjevilo: "Váš poplatek byl přijat. Služba bude aktivována do 24 hodin."

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  02. 02. 2010 14:46

T-Mobile je zloděj ať se vám to líbí nebo nelíbí a můžete k tomu přibrat i svého kamaráda, který u něho pracuje. Je chybou T-Mobilu že když už poskytuje nějakou možnost nastavení, udělá to blbě. Za to nenesou vinu jeho zákazníci. Proč neudělá T-Mobile něco jako je Samoobsluha u Vodafonu, do které se člověk dostane jak z mobilu, tak i přez internet a nastaví si v tom sám snadno všecko co potřebuje. A hlavně to nastaví ZDARMA. To že to T-Mobile neudělal podobně jak je to u Vodafonu a ještě za to nastavení od lidí tahá dvacku značí jediné - že si tím chce zvýšit významně tržby a přitom lidem v podstatě nedává možnost výběru. Je to mega zloděj.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
02. 02. 2010 15:08

T-Mobile není žádný zloděj.Jdi si postavit BTSku.Uvidíš co to obnáší.T-Mobile internetovou samoobsluhu má.Kde ? V sekci Můj T-Mobile.
Já jsem u T-Mobile (u Paegasu) přes 13 let a o změně neuvažuju.Proč ? Protože mám T-Mobile Twist Combi 300 Hit.Za dobití kreditu dostanu 60,00 Kč kreditu navíc,za to mám 50 kousků SMSek,12 kousků MMSek nebo 10 minut volání gratis,zdarma.Když si si koupím Twist Nej balíček za 49,00 Kč tak si můžu 24 denně volat a SMSkovat s jedním klientem,zákazníkem zdarma,gratis.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lada  |  03. 02. 2010 05:43

T-Mobile JE zloděj. Kdekdo si ruší hlasovou schránku, protože u mobilního telefonu neník ničemu. T-Mobil aniž by upozornil zákazníky, zavedl každému hlasovou schránku jinak pojmenovanou, aby mohl z lidí, kteří se nedovolali, tahat peníze dál. Nejnověji ruší staré tarify a zavádí nevýhodnější, přičemž zákazníkům lže, že nové tarify jsou pro zákazníky výhodnější. Takže T-Mobil nejen že lže, ale zákazníky navíc okrádá.
Až mně umožní nadnárodní operátor (kterýkoli) volání do celé své nadnárodní sítě za stejných podmínek (tarif), jaké jsou v domovské zemi zákazníka, budu to považovat za solidní přístup k zákazníkovi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mobilman  |  02. 02. 2010 12:22

Lidé mluví s lidmi 24 hodin denně....
... kde jsou ty časy Paegasu kdy to bylo motto společnosti. žádný automatický systém ale klient bude vždy mluvit s živým operátorem. Teď je tendence všechno automatizovat, prodlužovat, komplikovat a ve finále nejjednodušší způsob - živý operátor - se tak stává naprostou vzácností
Škoda.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  02. 02. 2010 12:32

V automatech automaticky mačkám nulu (spojení s operátore) a když to není pod nulou, tak už začínám být dost rozladěn. A to většinou volám kvůli nějakému problému, na který jsem nenašel odpověď na internetu ani nikde jinde...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rascal  |  02. 02. 2010 12:01

Solidní společnost by přišla s novinkou, že zvýšila počet pracovníků na zákaznickém oddělení, v jejímž důsledku jíž nebudou zákazníci tak dlouho čekat na infolince.
Ne ovšem v české republice.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Domino  |  02. 02. 2010 12:36

Ano, zvyšte počty "živých operátoru", ale služby chceme zadarmo. Tady by každý chtěl špičkový servis, ale zároveň většina z vás brečí, že "máte drahý volání". To si fakt odporuje

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  02. 02. 2010 12:48

Nevím jak vy, ale já na infolinku nevolám běžně. Takže pomoci s nastavením služeb, případně s nastavením telefonu by mělo být v zájmu operátora, že užívám jejich služby, a pokud budu řešit reklamaci vyúčtování - strženého kreditu, pak ze zákona by měla být reklamace zdarma a ne si nechat za to zaplatit.
Ostatně špičkový servis si nepředstavuji, že ze tří operátorek každá poskytne na službu rozdílné informace, zvlášť pokud si tuto informaci zaplatím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rascal  |  02. 02. 2010 16:38

Na infolinku volám většinou když Se vyskytne problém na straně operátora. u VF si jde služby nastavovat i bez operátora na internetu. Když už jdu řešit problém, čekám od operátora vstřícnost a snahu k řešení, ne další ždímání pěněz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lada  |  03. 02. 2010 05:35

Podívejte se na výroční zprávu svého zaměstnavatele (= oblíbeného krachujícího operátora), jaké má zisky.
Jestli si něco a někdo odporuje, pak jste to Vy. O službách zdarma se krom Vás nezmínil zatím nikdo. Ale až budete mít čas, vyjeďte si někam do světa, třeba na Ukrajinu, a zjistěte si, za kolik tam můžete volat jak po např. zmíněné Ukrajině, tak do sítě krachujícího chudáka nadnárodního operátora ždímaného nenasytnými českomoravskými zákazníky. Já, když vyjíždím za hranice, pořídím si nejlevnější kartu tamního operátora a mohu Vás ujistit, že si do ČR zavolám levněji než při jakékoli variantě, kterou mně nabízí zdejší operátor, starostlivě pečující o mé blaho a o spokojenost s ním.
Kdyby se Vám Ukrajina zdála moc rozvojovou zemí, doporučuji Norsko. Do ČR si z Norska zavoláte levněji, než kolik platíte zdejšímu operátorovi za hovor zde v jeho vlastní síti...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vestor  |  02. 02. 2010 11:59

Děkuji společnosti T-mobile, že mi stále více usnadňuje rozhoupání se k přechodu k VF. Už předtím jsem o tom občas přemýšlel, převádění na "výhodné" Twist tarify už mě skoro přesvědčilo a díky zprávám z posledních dnů, včetně této, jsem se už definitivně rozhodl. Takže po cca devíti letech si dovolím říct: bye bye T-mobile.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  02. 02. 2010 12:01

To jsem udělal už před čtvrt rokem. Teď platím 209 Kč místo 250 a mám v tom i mobilní data a u mě doma je dokonce HSDPA pokrytí od VF :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
spolupracovník MobilMania.cz | 02. 02. 2010 12:12

To Vám chválím. A mám vzkaz pro všechny: pokud se vám nelíbí, jak dva největší operátoři neustále posouvají výhodnost služeb směrem k sobě, tak prostě odejděte.
http://redaktori.blog.mobilmania.cz/2010/02/duvod-k-odchodu-u... ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bojkas  |  02. 02. 2010 12:23

Jj, mlada zrovna prechazi od tm k vf. dostala za to 50% slevu, 20% kreditu navic, 20% slevu na volani, volat mi bude "zdarma", internet za 82kc, kredit v hodnote 300 za 150 a omníi 2 za 6tis. pausal bude celkove platit 770kc/mesic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jana  |  02. 02. 2010 14:00

50% i při přechodu,jako nový účastník to slyším poprvé,to zní dobře

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jolinar  |  02. 02. 2010 14:21

jo a jakmile si u VF tak už si jim ukradenej a zadny další výhody nečekej kromě nesmyslných blbosti jako MMS a to samé o dalších dvou operátoru...ani jeden operátor nedá nic extra navíc, všichni jsou podobní akorát v jiných barvách...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bojkas  |  02. 02. 2010 15:04

No jo, ale mam moznost mit kazdej rok a neco novej telefon, to je zhruba doba po ktere mu uz nejsi fuk a retencni oddeleni funguje. takze po case zazadas o prechod a mas to doma. kdezto pod pisemnou nemuzes hrozit vubec.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jana  |  02. 02. 2010 16:16

já spíš,že se divím,jsem chtěla přejít k vodafone a řekli jen standartní tarify, že sely žeto není pro nové,že jen retence proto se divím

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bojkas  |  02. 02. 2010 15:07

Myslim ze to je vic nez v pohode a taky sme oba dostali 500,- jako bonus za doporuceni. ted uz jen 3g a budu celkem spokojenej, ale ne dost na to abych si na vsechny operatory prestal stezovat. ;-D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jana  |  02. 02. 2010 20:30

na úplně novou aktivaci jste dostali 50% jak se vám to povedlo?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  02. 02. 2010 11:51

To už je tenhle tejden asi třetí jobovka od T-M. Asi se chce zbavit přebytečných zákazníků.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 02. 2010 13:24

Přesně tohle mě napadlo / asi mají přetíženou síť a potřebují se zbavit zákazníků aby jim to nekleklo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  02. 02. 2010 11:37

Super, další věc kterou může O2 převzít jen bych to prodloužil na 30 sekund / 29 Kč.
Takže pokud nezaplatím, budu nově volajícími platícími zákazníky předbíhán.
Kdy se začne platit za to, že se mobil přihlásí do sítě a můžu si tedy zavolat?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Policak  |  02. 02. 2010 13:24

Za to už platíš. Říká se tomu paušální poplatek. Předplacenkáři ho mají rozpuštěný v sazbě za hovory.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor