Dnes startuje Centropol, chce mít 60 tisíc zákazníků

Do konce roku 60 tisíc klientů, příští rok celkem 200 tisíc. Takové jsou plány virtuála Centropol, který ode dneška nabízí mobilní paušální tarify.

Počínaje dneškem budou zájemci moci využít služeb dalšího virtuálního operátora. Své tarify začíná nabízet virtuál Centropol, který bude využívat síťovou infrastrukturu Vodafonu. Klienty zpočátku láká na nabídku základních tarifů po dobu čtvrt roku za měsíční paušál 1 Kč. Operátor věří, že se mu ještě do konce tohoto roku podaří zaujmout 60 tisíc zákazníků. Příští rok by chtěl jejich základnu zaokrouhlit na 200 tisíc.

Klepněte pro větší obrázek

Centropol funguje jako jako dodavatel energií, je proto logické, že svou nabídku zacílí především na domácnosti, které od něj již některé služby odebírají. Základní tarifní strukturu Centropolu tvoří paušální tarify, které zahrnují mobilní volání, SMS i datové služby. V prvních třech měsících získají zákazníci měsíční tarify za jednu korunu. Po vyčerpání volných minut budou moci volat do všech ostatních sítí za 1,50 Kč.

Klepněte pro větší obrázek
Tarif C-Energie je určen pro zákazníky sesterské společnosti Centropol Energy – nabídne volání za 1,50 Kč/min

Základní tarif s neomezeným voláním v rámci vlastní sítě nabídne Centropol za 199 Kč měsíčně. Nabídka tarifů je rozdělena podle potřeb volání každého zákazníka. Od toho jsou odvozeny i jejich názvy, jako například tarify "Trochu", "Více" a "Jak chci". Centropol připravil pro své stávající klienty speciální cenové balíčky C-Energie zvýhodňující volání a odběr zemního plynu a elektřiny od sesterské společnosti Centropol Energy.

Klepněte pro větší obrázek
Datové balíčky využijete, když vám dojdou data, která máte v rámci tarifu.

Operátor se chce na stále se zahušťujícím trhu virtuálů prosadit i díky masivní marketingové kampani, do které investuje 200 milionů korun. Vedle kampaně, kterou bude provázet motto Mobilizace, bude virtuál využívat i kanálů přímého prodeje. Například zmiňovanou nabídkou C-Energie pro stávající odběratele plynu a elektřiny Centropol podle slov obchodního ředitele celé skupiny Lukáše Pokrupy osloví 350 tisíc zákazníků.

Centropol bude plnohodnotným virtuálem ve smyslu MVNO (Mobile Virtual Network Operator). Pro své služby využije síť klasického operátora Vodafone. Všechny ostatní činnosti, jako je fakturace, zákaznický portál, call centrum či marketing, si ale zajistí sám.

Témata článku: Virtuální operátoři, Centropol

66 komentářů

Nejnovější komentáře

  • Majk 10. 9. 2013 21:29:00
    Zbláznil jsem se já nebo oní? Vždyť je to všechno tak o 100% předražený!
  • Petraa 10. 9. 2013 17:40:11
    Nabídka Centropolu mě teda vůbec nezaujala :-/ , ale narazila jsem na na...
  • honzatrx 10. 9. 2013 10:43:18
    Je to stejné jako kdekoliv jinde, první roky vzniknou až desítky virtuálů,...
Určitě si přečtěte

Před 25 lety se začaly psát tuzemské mobilní dějiny. Eurotel spustil analogovou síť na třech vysílačích

Před 25 lety se začaly psát tuzemské mobilní dějiny. Eurotel spustil analogovou síť na třech vysílačích

** Mobilní volání v Česku slaví čtvrt století ** Služby byly zpočátku velmi drahé a pro většinu lidí nedostupné ** V současnosti u nás používáme více než 14 milionů mobilních čísel

12.  9.  2016 | Láska Jan | 30