dTest: Při reklamaci nabíječky je nezákonné požadovat i telefon

Mnohé servisy a prodejci při reklamaci nabíječky vyžadují odevzdat také telefon, ke kterému nabíječka patří. dTest ve svém článku upozorňuje, že tato praktika není podložená zákonem a slouží pouze k odrazení zákazníka od reklamace nabíječky. Také u této nenápadné položky v ceně několika stokorun platí lhůta pro vyřízení objednávky 30 dní a prodejci spoléhají na to, že zákazník nebude chtít zůstat měsíc bez telefonu a radši si koupí novou nabíječku.

dTest bohužel nenabízí konkrétní řešení situace, takže nezbývá než trvat na svém a ohánět se podporou v zákoně.

Zkoušeli jste reklamovat nabíječku? Setkali jste se s podobným požadavkem?

Témata článku: Příslušenství, Bezpečnost, Reklama

36 komentářů

Nejnovější komentáře

  • Pavel Franc 11. 7. 2015 2:35:22
    Zkušenost Samsung Gear S : slabá výdrž baterie - někdy sotva do večera,...
  • waldorf 16. 6. 2015 10:36:45
    Otázka je proč redakce rovnou nedopíše "odborné" vyjádření. Obecně se...
  • Majk 15. 6. 2015 22:56:15
    Nesouvisí to úplně s telefony, ale já šel jednou do extrému a v IT shopu...
Určitě si přečtěte

BlackBerry KEYone: když chcete bezpečný Android s klávesnicí [MWC]

BlackBerry KEYone: když chcete bezpečný Android s klávesnicí [MWC]

** BlackBerry KEYone je samozvaná vlajková loď s QWERTY klávesnicí ** Návrh a bezpečnostní řešení zajistilo BlackBerry, výrobu pak TCL** Na trh půjde v dubnu s hodně sebevědomou cenovkou

25.  2.  2017 | Miksa Martin | 81