Elektronické vyúčtování s výpisem hovorů zdarma pro nové zákazníky O2

Od 1. července 2012 budou všichni noví zákazníci O2 dostávat automaticky elektronickou podobu vyúčtování která jim přijde zdarma na zvolený email. K elektronickému vyúčtování mohou zákazníci zdarma získat podrobný výpis hovorů (jeho běžná cena činí 90 Kč), aby měli kompletní přehled o způsobu využívání mobilního telefonu. Elektronické vyúčtování obdrží emailem, navíc na něj budou vždy upozorněni prostřednictvím SMS, stejně jako na úhradu faktury. V internetové samoobsluze Moje O2 mají navíc zákazníci k dispozici přehled všech svých faktur a stav úhrad.

Pokud zákazníci, kterým je automaticky nabídnutá elektronická podoba vyúčtování, budou chtít dostávat i papírovou verzi, zaplatí za kombinaci obou vyúčtování od srpna 2012 deset korun. Stávající zákazníci budou mít nadále tištěné vyúčtování zdarma, nicméně mohou kdykoliv přejít na elektronickou podobu. Ta je také automaticky nastavena stávajícím klientům, kteří si aktivují novou službu.

Novela Zákona o elektronických komunikacích 468/2011 Sb. stanovuje elektronické vyúčtování jako základní podobu vyúčtování služeb telekomunikačních firem. "Pokud by elektronické vyúčtování využívali všichni naši zákazníci, ušetřili bychom každý rok 623,6 tun papíru," vysvětluje Jindřich Fremuth, ředitel online divize společnosti Telefónica.

Hlavní přednosti elektronického vyúčtování od O2

  • zasílání faktury přímo na e-mail
  • upozornění na vyúčtování přes SMS
  • zaslání informace o úhradě vyúčtování přes SMS
  • detailní přehled o uskutečněných hovorech až dva měsíce zpětně
  • rychlé doručení (dostupnost 24 hodin denně, sedm dní v týdnu)
  • snadná archivace
  • přístup k historii vyúčtování až 12 měsíců zpětně (v samoobsluze Moje O2)
  • možnost grafického srovnání a analýzy v aplikaci
  • ekologicky šetrné vyúčtování

Podle průzkumu agentury STEM/MARK, který si Telefónica nechala zpracovat, využívá 70 procent klientů internetové bankovnictví a obvykle dávají přednost elektronickému výpisu z účtu. Oproti tomu elektronické vyúčtování telekomunikačních služeb zatím využívá menší část klientů. I přes vysoké procento uživatelů internetového bankovnictví stále zhruba polovina klientů platí za telekomunikační služby složenkou. Stejná část klientů dokázala určit správnou výši poplatku za platbu složenkou - ten přitom v případě platby jednoho tisíce korun činí 22 Kč.

"Pokud zákazníci přestanou platit za telekomunikační služby složenkou, ušetří poplatek za tuto službu," doplňuje Jindřich Fremuth. "Vyúčtování za služby je možné v rámci samoobsluhy Moje O2 jednoduše a pohodlně zaplatit formou elektronického bankovnictví. V Moje O2 mají navíc zákazníci přehled o nastavení služeb a mohou je kdykoliv sami měnit."

Klepněte pro větší obrázek

Snaha o upřednostnění elektronické varianty vyúčtování je v souladu s odpovědným přístupem společnosti Telefónica k podnikání. Důraz na minimalizaci negativních ekologických dopadů je jednou z jeho důležitých součástí. Podrobnější informace o komplexním přístupu společnosti k oblasti firemní odpovědnosti najdete ve speciální sekci webových stránek: www.telefonica.cz/odpovedny-pristup/ a http://www.myslimena.cz/.

Témata článku: Tiskové zprávy