Ericsson uvedl na trh cloudová řešení pro firemní telekomunikační služby

Ericsson (burza NASDAQ: ERIC) na světovém mobilním kongresu v Barceloně představil svou novou nabídku pro budování a optimalizaci datových center. Telekomunikační operátoři, kteří chtějí svým firemním zákazníkům nabídnout veřejně dostupné cloudové služby, věnují těmto řešením přednostní pozornost. Ericsson v minulých dnech předvedl nový koncept plánování, navrhování a zavádění datových center a ucelenou platformu cloud computingu, zahrnující správu a zabezpečení cloudu.

Paolo Colella, ředitel pro integraci systémů a poradenství Ericssonu, prohlásil: „Telekomunikační operátoři mají ideální postavení k tomu, aby nabízeli firmám vysoce kvalitní, bezpečné a dostupné cloudové služby. Do segmentu cloudových služeb přinášíme myšlenky telekomunikační firmy a zaměřujeme se na dostupnost a bezpečnost služeb, snižování nákladů a zvyšování efektivity pro firemní zákazníky. Cloudové služby navíc telekomunikačním operátorům přinášejí nové obchodní možnosti.

„Vytváření cloudového řešení bude vyžadovat řadu technologických principů. Divize Ericssonu zaměřená na poskytování služeb přispěje našimi klíčovými kompetencemi a posoudí všechny aspekty síťové architektury a způsob vytváření, optimalizace a provozu cloudu.“

Přístup Ericssonu ke cloudu – z pohledu divize integrace systémů a poradenství – zahrnuje budování nových datových center a poskytování řešení telekomunikačním operátorům formou konsolidace, modernizace a standardizace stávajících informačních technologií.

Optimalizovaná strategie cloudu umožní firemnímu zákazníkovi snížit provozní výdaje na informační technologie díky omezení potřeby licencí k softwaru a fyzického prostoru pro datové centrum a jeho chlazení. Cloudové služby a přístup k firemním informačním technologiím prostřednictvím pevného i mobilního připojení k internetu navíc zvýší efektivitu firmy.

Paolo Colella dodává: „Celosvětová působnost a dovednosti Ericssonu společně se zkušenostmi s každoroční realizací více než 1300 projektů integrace systémů a know-how v oblasti mobilního i pevného připojení k internetu dokazuje, že jsme schopni zajistit telekomunikačním operátorům nové úrovně a efektivitu jejich informačních technologií.“

O divizi integrace systémů a poradenství Ericssonu

Ericsson každoročně realizuje více než 1300 poradenských projektů a projektů integrace systémů v prostředí, kde se využívá více různých dodavatelů a technologií; tyto projekty jsou určeny telekomunikačním operátorům, vládám, firmám provozujícím veřejně prospěšné služby a dopravním podnikům. Patří sem projekty transformace koncových řešení i zakázky na jednotlivá řešení.

Divize integrace systémů a poradenství Ericssonu se svými 12 000 odborníky je součástí divize globálních služeb Ericssonu, která interně zaměstnává 56 000 specialistů na služby působících ve 180 zemích světa, z nichž přibližně 45 000 pracuje v blízkosti zákazníků a více než 10 000 v našich globálních nebo regionálních centrech. Ericsson zaměstnává více než 65 000 odborníků na služby, z nichž v průměru 15 000 tvoří subdodavatelé.