Etický kodex pro prodejce door to door Společnosti T-Mobile

Preambule: Kodex definuje základní rámec pravidel chování při komunikaci se zákazníky Společnosti T-Mobile Czech Republic a.s.

Důvěra, úcta, čestnost

  1. Prodejce se vždy orientuje na potřeby zákazníka. Informace bude poskytovat úplné, pravdivé, nezkreslené, komplexní a nebude zamlčovat skutečnosti, jejichž absencí by mohl být zákazník uveden v omyl, což prodejce zajistí bezchybnou znalostí nabízených produktů a služeb T-Mobile Czech Republic a.s.Při zdolávání námitek se bude chovat zdvořile.
  1. Prodejce musí mít vždy přehled o telekomunikačním trhu, aby mohl kvalitně porovnat služby a produkty T-Mobile Czech Republic a.s. s konkurencí.
  1. Prodejce musí vždy pracovat s aktuálními prodejními materiály a tiskopisy, především Objednávkou služeb, Ceníkem a Všeobecnými obchodními podmínkami.
  1. Prodejce musí vždy zákazníka informovat o způsobu uzavření smlouvy, hlavních podmínkách smlouvy (hlavně doba trvání, pravidelná měsíční platba, rozdíl mezi paušálem a Twistem), způsobech odstoupení od smlouvy a sankcích s odstoupením od smlouvy souvisejících.
  1. V kontaktu se zákazníkem bude Prodejce jednat čestně a s úctou, bude podporovat dobré jméno Společnosti T-Mobile Czech Republic a.s. a svým chováním k ní bude loajálním partnerem.
  1. Při používání dat bude Prodejce chránit informace, které získal o zákaznících a to v souladu se všemi požadavky zákona 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění, tak aby nemohlo dojít ke zneužití zákaznických dat.
  1. Prodejce garantuje rovné zacházení se zákazníky a nediskriminaci z jakéhokoliv důvodu.
  1. Prodejce garantuje, že nebude zneužívat postavení zákazníka, které ho může v danou chvíli znevýhodňovat. Například při uzavírání smlouvy s osobami staršími 70 let nebo u cizinců se špatnou znalostí češtiny atd. se musí prodejce obzvlášť pečlivě přesvědčit o tom, že zákazník rozumí, jakou službu mu prodejce nabízí a za jakých podmínek. Pokud nebude prodejce přesvědčený o tom, že zákazník porozuměl nabídce a podmínkám smlouvy, smlouvu se zákazníkem neuzavře.
  1. Každý rozhovor bude začínat tak, aby zákazník dokázal jasně identifikovat, kdo s ním právě mluví a nebyl uváděn v omyl: ,,Dobrý den, jmenuji se [jméno a příjmení] a jsem ze společnosti [název společnosti], zastupující Společnost T-Mobile Czech Republic a.s.
  1. Kontaktování zákazníka bude probíhat na takových místech, která nevnímá zákazník jako obtěžující (například nebude kontaktovat zákazníky v dopravních prostředcích).
  1. Kontaktování zákazníka nebude probíhat v blízkosti značkové prodejny T-Mobile nebo prodejního místa nesoucí označení T-Mobile.
  1. Prodejce bude informovat zákazníka, na jaké adrese může řešit reklamace. Prodejce nebude odkazovat zákazníka ohledně řešení reklamace, servisu a podpory na jiná prodejní místa.

 

Témata článku: Operátoři, T-Mobile, Tiskové zprávy

Nejnovější komentáře

Přidat příspěvek
Určitě si přečtěte

T-Mobile má flat s neomezenými daty za 945 Kč. V Holandsku... [pozor, článek obsahuje ironii]

T-Mobile má flat s neomezenými daty za 945 Kč. V Holandsku... [pozor, článek obsahuje ironii]

** Holandský T-Mobile představil nové tarify, má i datově neomezený ** Za 945 Kč může zákazník spotřebovat 5 GB denně, pak po 1 GB zdarma přidávat ** Magentovou barvou se nenechte zmást, ČR je totiž „specifický trh“

11.  1.  2017 | Pospíšil Aleš | 37

V lednovém ceníku T-Mobilu zahřejí slevy Xperií od Sony

V lednovém ceníku T-Mobilu zahřejí slevy Xperií od Sony

** Novinka je jen jedna: odolný CAT B100 za 2 199 Kč ** Krom Xperií od Sony zlevnil třeba ještě Samsung Galaxy J5 (2016) ** Největší sleva padla na LG G4c, necelých 1 500 Kč

7.  1.  2017 | Pospíšil Aleš | 3

Štědrý den u operátorů: více přenesených dat a MMS, volalo se jako v běžnou sobotu

Štědrý den u operátorů: více přenesených dat a MMS, volalo se jako v běžnou sobotu

** Hlasový provoz na Štědrý den se výrazněji nelišil od běžného víkendu ** Klesá počet odeslaných SMS ** Jejich úlohu přebírají sociální sítě, messengery a částečně MMS

28.  12.  2016 | Láska Jan | 18

Plastovým SIM kartám zvoní umíráček. Český T-Mobile začne příští rok testovat eSIM

Plastovým SIM kartám zvoní umíráček. Český T-Mobile začne příští rok testovat eSIM

** eSIM je čip zabudovaný uvnitř zařízení a nahradí plastové SIM karty ** Změnit operátora i číslo bude jednodušší ** T-Mobile začne eSIM testovat už na jaře 2017

15.  12.  2016 | Láska Jan | 98

Síť pro „internet v oblacích“ úspěšně prošla testem. K pokrytí ČR stačí 4 vysílače

Síť pro „internet v oblacích“ úspěšně prošla testem. K pokrytí ČR stačí 4 vysílače

** Vysokorychlostní síť EAN slouží k připojení chytrých zařízení na palubách letadel ** V komerčním provozu by se mohla objevit už příští rok ** Pokryta bude celá EU včetně Česka

13.  12.  2016 | Láska Jan | 14