Etický kodex pro prodejce door to door Společnosti T-Mobile

Preambule: Kodex definuje základní rámec pravidel chování při komunikaci se zákazníky Společnosti T-Mobile Czech Republic a.s.

Důvěra, úcta, čestnost

  1. Prodejce se vždy orientuje na potřeby zákazníka. Informace bude poskytovat úplné, pravdivé, nezkreslené, komplexní a nebude zamlčovat skutečnosti, jejichž absencí by mohl být zákazník uveden v omyl, což prodejce zajistí bezchybnou znalostí nabízených produktů a služeb T-Mobile Czech Republic a.s.Při zdolávání námitek se bude chovat zdvořile.
  1. Prodejce musí mít vždy přehled o telekomunikačním trhu, aby mohl kvalitně porovnat služby a produkty T-Mobile Czech Republic a.s. s konkurencí.
  1. Prodejce musí vždy pracovat s aktuálními prodejními materiály a tiskopisy, především Objednávkou služeb, Ceníkem a Všeobecnými obchodními podmínkami.
  1. Prodejce musí vždy zákazníka informovat o způsobu uzavření smlouvy, hlavních podmínkách smlouvy (hlavně doba trvání, pravidelná měsíční platba, rozdíl mezi paušálem a Twistem), způsobech odstoupení od smlouvy a sankcích s odstoupením od smlouvy souvisejících.
  1. V kontaktu se zákazníkem bude Prodejce jednat čestně a s úctou, bude podporovat dobré jméno Společnosti T-Mobile Czech Republic a.s. a svým chováním k ní bude loajálním partnerem.
  1. Při používání dat bude Prodejce chránit informace, které získal o zákaznících a to v souladu se všemi požadavky zákona 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění, tak aby nemohlo dojít ke zneužití zákaznických dat.
  1. Prodejce garantuje rovné zacházení se zákazníky a nediskriminaci z jakéhokoliv důvodu.
  1. Prodejce garantuje, že nebude zneužívat postavení zákazníka, které ho může v danou chvíli znevýhodňovat. Například při uzavírání smlouvy s osobami staršími 70 let nebo u cizinců se špatnou znalostí češtiny atd. se musí prodejce obzvlášť pečlivě přesvědčit o tom, že zákazník rozumí, jakou službu mu prodejce nabízí a za jakých podmínek. Pokud nebude prodejce přesvědčený o tom, že zákazník porozuměl nabídce a podmínkám smlouvy, smlouvu se zákazníkem neuzavře.
  1. Každý rozhovor bude začínat tak, aby zákazník dokázal jasně identifikovat, kdo s ním právě mluví a nebyl uváděn v omyl: ,,Dobrý den, jmenuji se [jméno a příjmení] a jsem ze společnosti [název společnosti], zastupující Společnost T-Mobile Czech Republic a.s.
  1. Kontaktování zákazníka bude probíhat na takových místech, která nevnímá zákazník jako obtěžující (například nebude kontaktovat zákazníky v dopravních prostředcích).
  1. Kontaktování zákazníka nebude probíhat v blízkosti značkové prodejny T-Mobile nebo prodejního místa nesoucí označení T-Mobile.
  1. Prodejce bude informovat zákazníka, na jaké adrese může řešit reklamace. Prodejce nebude odkazovat zákazníka ohledně řešení reklamace, servisu a podpory na jiná prodejní místa.

 

Témata článku: Operátoři, T-Mobile, Tiskové zprávy

Určitě si přečtěte

Tvrdá čísla: V síti rakouského T-Mobilu teče 5× víc dat, kupodivu nekrachuje

Tvrdá čísla: V síti rakouského T-Mobilu teče 5× víc dat, kupodivu nekrachuje

** V síti českého T-Mobilu proteklo 32 100 TB, u sousedů 168 400 TB ** Nejnižší tarif rakouského T-Mobilu s 8 GB stojí v přepočtu 540 Kč ** Obě pobočky prosperují, zisk v Rakousku byl 7 mld. Kč, v ČR o čtyři víc

13.  3.  2017 | Pospíšil Aleš | 103

T-Mobile v březnu: sleva 2 000 Kč na Samsungy a dvojice nových LG [ceník]

T-Mobile v březnu: sleva 2 000 Kč na Samsungy a dvojice nových LG [ceník]

** Upište duši, získáte slevu 2 000 Kč na telefon od Samsungu ** V březnu mají dorazit dvě noviny LG K4 a K10 2017 ** Třináct stovek ušetří zájemci o 16 i 64GB iPhone SE

3.  3.  2017 | Pospíšil Aleš | 1

Deutsche Telekom se chystá na sítě 5G. Cílem je 50 miliard zařízení

Deutsche Telekom se chystá na sítě 5G. Cílem je 50 miliard zařízení

1.  3.  2017 | Kůžel Filip, Pospíšil Aleš | 7