Facebook zavádí „2G úterky“, aby vývojáři přičichli k pomalým sítím

2G úterky, doslova. Společnost Facebook přišla s novinkou, jak motivovat zaměstnance a jak jim pomoci vcítit se do situace na rozvojových trzích jako je Indie. Právě na těchto trzích se chce Facebook prosadit se svými aplikacemi Facebook a Messenger, jelikož je zde obrovská potenciální uživatelská základna, která však připojení k internetu okusí nejčastěji právě rychlostí 2G.

Klepněte pro větší obrázek
2G úterky, nový motivační program společnosti Facebook.

Podle ředitele vývojového oddělení Toma Alisona je důvodem této novinky jednoduchá věc: co nejvíce ukázat vlastním zaměstnancům, kde jsou jejich aplikace vypilované a kde naopak potřebují doladit. Některé části oficiálních aplikací pracují i na LTE připojení pomaleji než jiné, a na 2G, kde se i jednoduchý web může načítat v řádech minut, mohou být rozdíly propastné.

Tento motivační program společnosti Facebook je dobrovolný a pokud se jej zaměstnanci rozhodnou využít, trvá vždy jen jednu hodinu. Po přihlášení do aplikace se zaměstnancům objeví v kanálu novinek okno, ve kterém mohou „hodinové 2G“ zapnout. Při jeho používání potom oni sami nejlépe uvidí, kde je třeba snížit datovou náročnost, uvádí Tom Alison v rozhovoru pro Business Insider, a dodává, že standardním vybavením vývojářů sice jsou telefony, které simulují maximální rychlost připojení k internetu 2G, ale díky 2G úterkům mají možnost tuto zkušenost pocítit i ostatní.

Témata článku: Smartphony, Kuriozita, Sociální sítě, Facebook

11 komentářů

Nejnovější komentáře

  • Jan Smetana 29. 10. 2015 17:00:17
    V Čechách máte tuhle rychlost již druhý den po obnovení FUPu. ;-)
  • nemamradmrkev 29. 10. 2015 11:44:57
    wow, můj operátor mě už roky "motivuje" tímto způsobem. A nejsou to jen...
Určitě si přečtěte

HTC U Play: odvážně naceněný restart [recenze]

HTC U Play: odvážně naceněný restart [recenze]

** Kombinace skla a modré barvy vypadá skvěle ** Průměrná výdrž zamrzí, chybějící 3,5mm jack naštve ** Extrémní cenovka přebije pozitivní dojmy

Včera | Herodek Martin | 12

Nesoutěžíme s „A brandy“, říká šéf české značky, která prodává odolné a seniorské mobily [video]

Nesoutěžíme s „A brandy“, říká šéf české značky, která prodává odolné a seniorské mobily [video]

** Česká značka Evolveo funguje více než 10 let ** Zaměřuje se na vybrané segmenty elektroniky ** Vlajkovou lodí mezi smartphony je StrongPhone G4

24.  3.  2017 | Láska Jan | 8

Prasopes, nebo revoluce? Tenhle kryt iPhonu přidá Android!

Prasopes, nebo revoluce? Tenhle kryt iPhonu přidá Android!

** Projekt na Kickstarteru zvedl ze židle iPhonisty i fandy Androidu ** Esti Eye je smartphone v podobě krytu pro iPhone ** iOhone i Android si uchovají samostatnost, ale umí i spolupracovat

24.  3.  2017 | Kůžel Filip | 9