HTC v novém: slogan a celá kampaň

Společnost HTC Corporation představila svou novou globální reklamní kampaň založenou na novém sloganu „Quietly Brilliant“. První celosvětová reklamní kampaň HTC nazvaná YOU se v následujících týdnech objeví ve dvaceti zemích světa včetně ČR a je spjata s myšlenkou „Nepotřebuješ dostat telefon. Potřebuješ, aby telefon dostal tebe.“ Cílem kampaně YOU je dostat do povědomí lidí po celém světě unikátní přístup značky HTC k zákazníkům – ve zkratce: vše je jen o vás, nikoli o přístroji.

Klepněte pro větší obrázek
Grafická podoba nového sloganu

HTC na kampani YOU spolupracovalo s reklamní agenturou Deutsch LA Inc. z Los Angeles. Kampaň bude vedena skrz všechna současná média od televize, přes tisk a outdoor až po online. Bude komunikovat profesionální design přístrojů HTC a komerční sdělení zaměřené na jedinečné schopnosti smartphonů HTC. Na myšlence „Quietly brilliant“ spolupracovalo HTC s londýnskou kreativní agenturou Figtree.

Témata článku: HTC, Smartphony, Kampaň

15 komentářů

Nejnovější komentáře

  • laura 29. 10. 2009 17:19:22
    Někomu se líbí oktávka, jiný si jí nekoupí protože je hnusná. Mně osobně...
  • džoni 29. 10. 2009 13:10:38
    vyfuckujte ji, krávu. Co tady spamuje?
  • bob 29. 10. 2009 13:03:33
    to EVA: a koho to tady, kde se bavíme o telefonech, zajímá??? je to...
Určitě si přečtěte

Týden mobilně 368: Že je draho, už ví i premiér

Týden mobilně 368: Že je draho, už ví i premiér

** Drahé české telekomunikace jsou tématem i v nejvyšší politice ** Představíme vám Liquid Z6 Plus, první český Acer s kusem kovu ** Na Mobilní pavlači proklepneme to nejzajímavější z minulého týdne

Dnes | Kůžel Filip, Láska Jan | 5