HTC v novém: slogan a celá kampaň

Společnost HTC Corporation představila svou novou globální reklamní kampaň založenou na novém sloganu „Quietly Brilliant“. První celosvětová reklamní kampaň HTC nazvaná YOU se v následujících týdnech objeví ve dvaceti zemích světa včetně ČR a je spjata s myšlenkou „Nepotřebuješ dostat telefon. Potřebuješ, aby telefon dostal tebe.“ Cílem kampaně YOU je dostat do povědomí lidí po celém světě unikátní přístup značky HTC k zákazníkům – ve zkratce: vše je jen o vás, nikoli o přístroji.

Klepněte pro větší obrázek
Grafická podoba nového sloganu

HTC na kampani YOU spolupracovalo s reklamní agenturou Deutsch LA Inc. z Los Angeles. Kampaň bude vedena skrz všechna současná média od televize, přes tisk a outdoor až po online. Bude komunikovat profesionální design přístrojů HTC a komerční sdělení zaměřené na jedinečné schopnosti smartphonů HTC. Na myšlence „Quietly brilliant“ spolupracovalo HTC s londýnskou kreativní agenturou Figtree.

Témata článku: HTC, Smartphony, Kampaň

15 komentářů

Nejnovější komentáře

  • laura 29. 10. 2009 17:19:22
    Někomu se líbí oktávka, jiný si jí nekoupí protože je hnusná. Mně osobně...
  • džoni 29. 10. 2009 13:10:38
    vyfuckujte ji, krávu. Co tady spamuje?
  • bob 29. 10. 2009 13:03:33
    to EVA: a koho to tady, kde se bavíme o telefonech, zajímá??? je to...
Určitě si přečtěte

Vánoční ceník T-Mobilu: Huawei Mate 9 a levnější iPhone 6s

Vánoční ceník T-Mobilu: Huawei Mate 9 a levnější iPhone 6s

** Loňský iPhone 6s pořídíte u T-Mobilu od 17 799 Kč ** Výraznější slevy najdeme u starších modelů Xperia od Sony ** V rámci vánoční nabídky můžete mít v akci Samsungy 1+1

Včera | Pospíšil Aleš | 1

Vybrali jsme 11 nejlepších levných smartphonů do 5 tisíc. Který si nadělíte?

Vybrali jsme 11 nejlepších levných smartphonů do 5 tisíc. Který si nadělíte?

** I když je cena limitem, dá se vybrat rozumný smartphone ** Levný smartphone umí víc než obyčejný mobil ** Připravte si minimálně 2 tisíce korun

1.  12.  2016 | Láska Jan | 11