K „rušení roamingu“ v osmi tweetech: komentář Ondřeje Malého

Všechno důležité k „rušení roamingu“ jsme napsali už včera, vysvětlili jsme i to, proč jsou kolem toho klíčového výrazu uvozovky. Dnes pro vás máme komentář Ondřeje Malého, člena Rady Českého telekomunikačního úřadu. Má formu osmi tweetů a poskytuje zajímavý vhled do problematiky.

Klíčový je hned ten první. Ano, teď máme podepsáno a schváleno, ale vlastně nevíme co. Chléb se bude lámat až v budoucnosti (zřejmě v prosinci 2016).

Tweety 2 až 4 ukazují na některé z problémů, se kterými se budou muset „rušitelé roamingu“ vyrovnat.

Od pětky k osmičce je to poněkud překvapivé čtení, ale přináší pohled z výšky. Neelie Kroes je obecně považována za nositelku evropského telekomunikačního dobra, ale možná na to šla špatně hned od prvního kroku…

Bonus

Na MobilManii řešíme hlavně roaming, ale s ním se veze ještě jedno velké (a podle Ondřeje Malého daleko zásadnější) téma: síťová neutralita. Té se věnuje článek na Živě.cz.

Témata článku: Operátoři, ČTÚ, Kauzy

9 komentářů

Nejnovější komentáře

  • Daniel Čada 29. 10. 2015 12:59:24
    Však to není konečné řešení na 30 let, je to jen začátek. Nejdříve bude...
  • Pan Kája 28. 10. 2015 16:06:49
    Pche! Když neumím být stručný, neprezentuji své názory přes Twitter :)
  • yxcdsa 28. 10. 2015 14:36:39
    Však jen počkejte Zloperátoři, až vám vstanou noví bojovníci z výšin...
Určitě si přečtěte

Domlouvají se operátoři na cenách? ÚOHS bude šetřit, ČTÚ analyzuje

Domlouvají se operátoři na cenách? ÚOHS bude šetřit, ČTÚ analyzuje

** Na operátory si posvítí ÚOHS, šetření si vyžádal premiér Sobotka ** ČTÚ provádí tříkriteriální analýzu, hotovo bude během jara ** Trio operátorů v ČR je učebnicovým oligopolem, pociťujeme to všichni

14.  3.  2017 | Pospíšil Aleš | 75

Na kterého operátora si nejvíce stěžujete u ČTÚ? S přehledem vede O2

Na kterého operátora si nejvíce stěžujete u ČTÚ? S přehledem vede O2

** Nejvíce stížností a dotazů dostává ČTÚ na služby O2 ** Na T-Mobile s Vodafonem chodí zhruba třetina stížností ** Stěžujete si hlavně na blokování dat, předplaDENku či zdražování tarifů

6.  3.  2017 | Pospíšil Aleš | 29