Kanadské Metro předvádí geniální kampaň s využitím QR kódů

Kanadský deník Metro se snaží kromě své primární papírové formy propagovat také svou elektronickou verzi a od té už není daleko k mobilním aplikacím. Metro si u reklamní agentury Rethink Canada objednalo propagační kampaň a kreativci se skutečně vyznamenali, nebo alespoň podle mého názoru výsledek stojí za pozornost.

Nová kampaň využívá pouličních stojanů, jejichž prostřednictvím se Metro dostává k lidem. Místo reklamy je teď výrazný nápis „Rovněž dostupné v kapesní verzi“ a šipka. Směřuje ke zmenšenině stejného stojanu, který obsahuje jedinou věc – QR kód směřující na stránku metronews.ca/mobile.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Tohle se zkrátka povedlo. Je to originální, vtipné a droboučký stojánek je prostě roztomilý

Témata článku: Mobilní aplikace, Kuriozita, QR, QR kód, Kampaň

17 komentářů

Nejnovější komentáře

  • hnusak 29. 5. 2012 9:16:54
    Je vám jasné, že to je pochcané od psů a ochlastů?
  • Misaz640 28. 5. 2012 21:34:37
    Podle mně se u toho moc lidí asi nezastaví, nechcou se zohýbat. Ale sranda...
  • anonymousCZ 28. 5. 2012 15:43:44
    Trapas. To nemuze byt v normalni velikosti, abych to mohl cvaknout z...
Určitě si přečtěte

Zrůdičky, podivnosti a jiné mobily, které se úplně nepovedly

Zrůdičky, podivnosti a jiné mobily, které se úplně nepovedly

** Jsou to exoti, kterým není rovno. Byla to hodně pestrá doba… ** Někdy chtěl designér šokovat, jindy prostě neměl talent ** Vzpomněli jste si na zrůdu, která ve sbírce chybí? Pište do diskuze

Dnes | Kůžel Filip, Miksa Martin | 3