Kanadské Metro předvádí geniální kampaň s využitím QR kódů

Kanadský deník Metro se snaží kromě své primární papírové formy propagovat také svou elektronickou verzi a od té už není daleko k mobilním aplikacím. Metro si u reklamní agentury Rethink Canada objednalo propagační kampaň a kreativci se skutečně vyznamenali, nebo alespoň podle mého názoru výsledek stojí za pozornost.

Nová kampaň využívá pouličních stojanů, jejichž prostřednictvím se Metro dostává k lidem. Místo reklamy je teď výrazný nápis „Rovněž dostupné v kapesní verzi“ a šipka. Směřuje ke zmenšenině stejného stojanu, který obsahuje jedinou věc – QR kód směřující na stránku metronews.ca/mobile.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Tohle se zkrátka povedlo. Je to originální, vtipné a droboučký stojánek je prostě roztomilý

Témata článku: Mobilní aplikace, Kuriozita, QR kód, QR, Kampaň

17 komentářů

Nejnovější komentáře

  • hnusak 29. 5. 2012 9:16:54
    Je vám jasné, že to je pochcané od psů a ochlastů?
  • Misaz640 28. 5. 2012 21:34:37
    Podle mně se u toho moc lidí asi nezastaví, nechcou se zohýbat. Ale sranda...
  • anonymousCZ 28. 5. 2012 15:43:44
    Trapas. To nemuze byt v normalni velikosti, abych to mohl cvaknout z...
Určitě si přečtěte

In memoriam: 13 tech-věcí, o které jsme přišli v roce 2016

In memoriam: 13 tech-věcí, o které jsme přišli v roce 2016

** Inovace zažily skvělý rok. ** Ale neplatí to pro všechny technologické vychytávky. ** Takto třináctku ne/šťastných sepsal server CNN.

3.  1.  2017 | E15.cz , Filipová Hana | 43

Silvestrovský Týden mobilně: Pozdravy z redakce, rekapitulace a věštby na 2017

Silvestrovský Týden mobilně: Pozdravy z redakce, rekapitulace a věštby na 2017

** Dneska to bude jiné, volnější ** Sešla se téměř celá redakce a prostě jsme si popovídali ** Hlavním lákadlem budiž veslující Kuba Michlovský

31.  12.  2016 | redakce | 24