Konference „Firmy v sociálních sítích“ startuje již tento čtvrtek

Celodenní odborná konference Firmy v sociálních sítích se uskuteční 7. června 2012. Přinese odpovědi na otázky, jakým způsobem na sociálních sítích komunikovat, jak najít cestu k zákazníkům a jak využít sociální sítě ve svůj prospěch.

Ve čtvrtek 7. června 2012 v hotelu Grand Majestic Plaza Praha se zájemci o problematiku sociálních sítí dozvědí:

  • jaký smysl mají Twitter či Facebook pro firemní komunikaci,
  • jak sociální sítě dokážou pomoci byznysu a ke zvýšení efektivity prodeje,
  • jak mají efektivně pracovat se značkou uprostřed sociálního davu,
  • jak lze sociální sítě monitorovat a jak tento monitoring využít.
Klepněte pro větší obrázek

V roli řečníků se představí celá řada uznávaných odborníků na dané téma. Například nezávislý konzultant Daniel Dočekal se zamyslí nad tím, zda Facebook už náhodou nenahrazuje reálný svět, Jindřich Fáborský (IGLOONET) představí 15 super tipů pro reklamy na Facebooku. Názorné case studie na téma Firemní využití Google plus představí Luděk Motyčka (Google Czech Republic). Typické fungování české firmy na Facebooku popíše Michal Popelář (Wunderman Interactive) a zároveň nastíní, jak je jednoduše zlepšit. Chování českého fanouška na Facebooku se bude věnovatBarbora Wagnerová (Symblaze).

Témata článku: Technologie

Nejnovější komentáře

Můj názor
Určitě si přečtěte