Lenovo spouští kampaň, v níž přiblíží mladým své smartphony

Lenovo je podle poslední kvartální analýzy světovou pětkou ve smartphonech podle počtu prodaných kusů (dohromady se značkou Motorola), přesto má čínská společnost pocit, že je třeba své smartphony přiblížit dalším skupinám uživatelů. V nové globální kampani se proto zaměřuje na mladé lidi tzv. generace Y, tedy narozené mezi léty 1980 až 2000.

Klepněte pro větší obrázek

„Kampaň Vibe On je založena na přesvědčení, že život odměňuje ty, kteří se na cestě za svými sny nebojí překonávat hranice, jsou neustále v pohybu a přitom se snaží zdokonalovat sebe sama,“ vyjadřuje Lenovo podstatu myšlenky celé kampaně. Firma chce kampaní zaměřenou na nejvyšší řadu smartphonů Vibe poukázat na to, že bohatá výbava nemusí nutně znamenat astronomickou cenovku. Příkladem je aktuálně prodávaný model Lenovo Vibe Shot, který startuje na našem trhu s cenovkou 10 990 Kč.

Témata článku: Smartphony, Lenovo, Kampaň

10 komentářů

Nejnovější komentáře

  • trojanbyms 21. 8. 2015 14:12:54
    Mne sa v Lenovách nepáči procák MEDIATEK. Už to v lacných strojoch používa...
  • _John_ 21. 8. 2015 11:19:27
    No, vypada to zajimave... asi vyuziji nejlepsi nabidky meho zivota, kterou...
  • TrueStory 21. 8. 2015 10:23:35
    Tak kampaň založena na pohybu, sebezdokonalovani atd. fungovat opravdu...

Určitě si přečtěte


Srovnáváme iPhone 7 a 6s: Novinka má lepší foťák, ale vyplatí se připlatit?

Srovnáváme iPhone 7 a 6s: Novinka má lepší foťák, ale vyplatí se připlatit?

** Výkon je vyšší, ale na plynulosti systému to nepoznáte ** Srovnali jsme fotoaparáty, iPhone 7 opravdu fotí lépe než rok starý 6s ** Upgrade se vyplatí spíše jen ze starších modelů

Dnes | Miksa Martin | 92

Proč je vodotěsný mobil drahý

Proč je vodotěsný mobil drahý

28.  9.  2016 | Kůžel Filip | 42