LG představuje novou identitu značky v duchu sloganu „Všechno je možné“

Společnost LG Electronics (LG) představila novou strategii v oblasti firemní identity. Změnu image charakterizuje sloganem „Všechno je možné“ („It’s All Possible“). Inovací firma vyjadřuje své zaměření na poskytování unikátních hodnot a zážitků. Nová strategie komunikace a budování značky je zároveň nositelem spotřebitelsky orientovaných cílů společnosti LG, tedy inspirovat spotřebitele a dávat jim nové možnosti nad rámec toho, na co byli zvyklí.

„Aby společnost LG mohla vytvářet řešení s přidanou hodnotou, která přinášejí do každodenního života větší pohodlí a potěšení, čerpá inspiraci od skutečných zákazníků po celém světě. Slogan „Všechno je možné“ bude sloužit k posílení našeho silného renomé jako společnosti orientované na lidi, která dokáže na tvářích zákazníků vyloudit úsměv,“ uvedla Andrea De Sousa, marketingová manažerka LG Electronics CZ.

Image společnosti zároveň nově obohacuje symbol kruhu v LG červené barvě, který jí dodává moderní, současný vzhled. Symbol vychází ze současné vizuální podoby loga LG a bude sloužit primárně pro zviditelnění stěžejních poselství společnosti.

Nové téma identity značky a její komunikace bylo vypracováno za účelem posílení pozitivního vztahu ke značce LG. Téma komunikace je, kromě doplnění dobře známé identity společnosti LG v podobě sloganu „Life’s Good,“ koncipováno jako osobitý globální výraz, který nabídne jednotnou zkušenost se značkou všude, kde s ní zákazníci přijdou do styku, včetně televize, tisku, ale i venkovních i digitálních médií. Dotkne se tak online a tištěné reklamy, marketingových nástrojů na prodejnách i při uvádění nových výrobků na trh.

Témata článku: Tiskové zprávy