Marketing

Přečtěte si zajímavé redakční články, které se věnují tématu Marketing.

Sledujte MobilManii.cz na Facebooku
Rekordmana v operační paměti má LeEco, ale brzy jej překoná Xiaomi

Rekordmana v operační paměti má LeEco, ale brzy jej překoná Xiaomi

** Kapacita operační paměti je snadno pochopitelný parametr, a tak jej výrobci mění na marketingovou zbraň. ** Praktický přínos je v oblastech nad 4 GB přinejmenším diskutabilní. ** LeEco má 6 GB RAM, Xiaomi připravuje 8 GB RAM a ve výhledu je i 12 GB

24.  9.  2016 | Filip Kůžel | 18

MobilJAM – vyzkoušejte si možnosti mobilního marketingu v praxi

MobilJAM – vyzkoušejte si možnosti mobilního marketingu v praxi

MobilJAM přichází s nabídkou pro všechny uživatele mobilních telefonů: za každou příchozí reklamní textovku vám zaplatí až padesát haléřů. V článku se na MobilJAM podíváme zblízka, odhalíme přednosti i záludnosti a zjistíme, zda-li a kolik si vydělá si běžný uživatel.

11.  12.  2002 | Jiří Kuruc | 34

Mobilní marketing: pouhá reklama na displej vašeho mobilu?

Mobilní marketing: pouhá reklama na displej vašeho mobilu?

Pojem „mobilní marketing“ lze zevrubně popsat jednou větou: zasílání vyžádané reklamy na mobilní telefon. V článku zmapujeme současnou situaci u nás a zjistíme, proč by měl mobilní marketing zajímat vás či vaší firmu a jaké výhody m-marketing skrývá.

9.  12.  2002 | Jiří Kuruc | 16

Eurotel přivítal nového marketingového ředitele

Eurotel přivítal nového marketingového ředitele

17.  9.  2002 | tisková zpráva | 10

SMS Agent – SMS komunikace a mobilní marketing

SMS Agent – SMS komunikace a mobilní marketing

Z dílny firmy Axima spol.s r.o vzešel nový produkt, který je určen společnostem, které chtějí komunikovat se zákazníky formou SMS zpráv.

10.  7.  2002 | Inzerce

Siemens: Vývoj? Kdepak! Marketing je důležitější!

Siemens: Vývoj? Kdepak! Marketing je důležitější!

Divize mobilních telefonů německého koncernu Siemens hodlá v blízké budoucnosti podpořit propagaci svých mobilních telefonů, a to důrazným způsobem: do marketingu půjde víc peněz než do vývoje nových technologií.

8.  6.  2002 | Jiří Kuruc | 19