MasterCard a Syniverse přinášejí mobilním zákazníkům bezpečnost a klid

Na Světovém kongresu Mobile World představily společnosti MasterCard a Syniverse svůj společný projekt k posílení platební bezpečnost a přinesly tak klientům při mezinárodních transakcích větší pohodlí. Stovky milionů spotřebitelů, kteří cestují do zahraničí se svými mobilními zařízeními, mohou bez starostí nakupovat a nemusí se obávat se o bezpečnost uskutečněných transakcí. A to díky provázání nastavení platebních karet sgeolokací v mobilních zařízeních.

Unikátní spolupráce má za cíl snížení podvodů s platebními kartami, které se odehrávají právě při přeshraničních transakcích. MasterCard a Syniverse jsou v současnosti v pilotní fázi projektu, který umožní provést platbu pouze tehdy, pokud bude připojen mobilní přístroj držitele karty v konkrétní geolokaci. Zákazník tedy tímto způsobem získá nad správou svých financí další bezpečnostní nadstavbu. Díky potvrzení, že místo prodeje a lokace mobilního zařízení držitele karty jsou totožné, snižují finanční instituce riziko nevhodných zamítnutí či protiprávních poplatků.

Tato spolupráce dvou globálních lídrů v oblasti technologií je skutečně převratná a otevírá celou řadu nových možností pro koncové uživatele. Spojením rychlosti a inteligence naší globální sítě a jejich kombinací s geolokačním řešením, umožníme vaší kartě MasterCard pracovat přesně tam, kde se právě nacházíte vy a váš telefon, ať už je to kdekoliv,“ říká Hany Fam, prezident globálních strategických aliancí MasterCard.

Klienti by mohli mít ve chvíli příjezdu do zahraničí k dispozici výběr předpřipravených balíčků dat, které budou moci zakoupit přímo ze svých telefonů. Každý měsíc vycestuje ze své rodné země zhruba 75 milionů uživatelů mobilních telefonů, ale z toho jich 70 % vypíná po příjezdu do zahraničí telefon ve snaze vyhnout se poplatkům za roaming.

Data pocházející z geolokace klientů můžou navíc přinést další možnosti nad rámec zvýšené platební bezpečnosti. Spolupráce s MasterCard a Syniverse, spočívající v zahrnutí prvku geolokace, umožní poskytovatelům mobilních služeb a obchodním značkám přesněji zacílit kampaně a zvýšit tak jejich relevanci. Tyto nabídky ve formě dobře načasovaných textových zpráv můžou oslovit zákazníky, kteří se právě nacházejí v těsné blízkosti konkrétních obchodů. Podle průzkumu, uskutečněného ekonomy ze SEEC pro Syniverse, existuje v oblasti poskytování dat o koncovém uživateli obchodníkům tržní potenciál odhadovaný na téměř 44 miliard dolarů.

„Další fáze vývoje mobilních technologií vede přes expanzi různorodých hráčů na tomto trhu. Právě jedinečnost pozice společnosti Syniverse v tomto systému nám umožňuje sloužit jako mobilní most. Zůstáváme sice věrni naší tradiční spolupráci s mobilními operátory. Zároveň však rozvíjíme spolupráci s dalšími významnými firmami, což přináší našim zákazníkům nové možnosti a mobilním operátorům nové příležitosti jak zvýšit tržby. Současně to také vede k posílení loajality zákazníků,“ uvádíJeff Gordon, prezident a výkonný ředitel společnosti Syniverse.

Témata článku: Tiskové zprávy