Restaurace McDonald’s denně obslouží více než 70 milionů lidí po celém světě a společnost se rozhodla přizpůsobit zážitek z objednávání i pro mladé lidí, kteří jsou stále více v interakci s chytrými zařízeními.
První testování nového typu objednávání probíhá ve Spojených státech a týká se 30 vybraných restaurací. Základem jsou tablety v restauraci, kde si zákazníci mohou v postupných krocích „vytvořit“ a objednat vlastní hamburger s vybranými ingrediencemi.
Pro nováčky je k dispozici oblsuha, která s prvním automatickým objednáváním vlastního sendviče pomůže (Zdroj: USA Today)
Vše probíhá samozřejmě pouze dotykovým ovládáním na obrázky a po objednávce není nutná žádná interakce s živým prodejcem u poklady. Vás vlastní hotový hamburger, jehož výroba trvá pochopitelně déle (pět až sedm minut), vám je posléze donesen až ke stolu.
McDonald’s uvádí, že jde o první vlnu testování a určitě chystají celý proces ještě zjednodušit tak, aby uživatele mohli v budoucnu objednávat přímo z vlastních mobilních telefonů a tabletů. V příštím roce by mělo dojít k rozšíření tohoto systému do více než 2 000 restaurací v USA.