Mobil od ČEZ vstoupil na trh přesně před čtvrt rokem

Před třemi měsíci Skupina ČEZ uvedla na trh svého mobilního operátora. Mobil od ČEZ si okamžitě získal přízeň zákazníků zejména díky jednoduchým flexibilním službám, příznivým cenám a tarifu, se kterým zákazníci neplatí nic navíc. První čtvrtletí Mobilu od ČEZ na trhu předčilo očekávání Skupiny ČEZ.

„Myslím, že lze bez nadsázky hovořit o úspěchu. Více než 35 tisíc zákazníků za tři měsíce – to je velmi slušný výsledek,“ říká Alan Svoboda, ředitel divize obchod ČEZ, který stál u zrodu Mobilu od ČEZ. Poukazuje tím na fakt, že ambice Skupiny ČEZ v oblasti mobilní telefonie je stejná, jako v případě dodávek plynu domácnostem. „Netajíme se tím, že naší ambicí je být největším alternativním mobilním operátorem v České republice,“ dodává Svoboda.

První tři měsíce fungování Mobilu od ČEZ v kostce:

  • Nejvyužívanější službou je základní tarif Platím, jak volám. Zákazníci si ho zpravidla po vyzkoušení rozšiřují o další balíčky volání či dat.
  • Typický zákazník utratí měsíčně za služby Mobilu od ČEZ 200 – 300 korun. Potvrdilo se, že na trhu existuje početná skupina zákazníků, pro niž flat tarify nemají smysl.
  • Nadpoloviční většina zákazníků přichází s vlastním telefonním číslem (téměř 60 %). Nejdou si tedy služby Mobilu od ČEZ pouze vyzkoušet, ale mají zájem aktivně je využívat.
  • Nejvíce zákazníků pochází z regionů na distribučním území Skupiny ČEZ. Významný počet zákazníků má Mobil od ČEZ také v Praze.
  • Zákazníci do sítě Mobil od ČEZ přicházejí nejčastěji od velkých tradičních operátorů.
  • Téměř 10 % zákazníků si objednalo více než jednu SIM kartu. To jim umožní šetřit za volání a SMS i v rámci rodiny či okruhu přátel.
  • Zákazníci pro sjednání služeb Mobilu od ČEZ nejčastěji využívají call centrum a Zákaznická centra Skupiny ČEZ.
  • Pro letošní rok Skupina ČEZ plánuje získat přes 100 000 zákazníků služby Mobil od ČEZ. Chystají se také další novinky.

Témata článku: Tiskové zprávy