Mobilním surfařům v Evropě reklama příliš nevadí. V Asii ji blokují

Podle analytiků z PageFair.com vzrostla obliba mobilních blokátorů reklam meziročně o 90 %. Prohlížeč se zabudovanou technikou na odstranění reklam dnes podle studie (PDF) používá 408 milionů mobilních surfařů, což je asi pětina všech uživatelů chytrých mobilních telefonů.

Klepněte pro větší obrázek
Blokace mobilních reklam je mnohem rozšířenější v Asii než v Evropě a USA

Blokace reklam na mobilech však zatím není geograficky plošná – zatímco v Evropě, USA a Kanadě používá mobilní prohlížeč s integrovaným blokátorem pravidelně pouze 14 milionů surfařů, v takové Číně je to 159 milionů. Blokace reklam je tedy typická především na rozvíjejících se trzích – vedle Činy zejména v Indii a Indonésii.

Témata článku: Internet v mobilu

4 komentářů

Nejnovější komentáře

  • George76 1. 6. 2016 18:50:23
    krast se nema...

Určitě si přečtěte


Vodafone rozdává data. Stačí znát „tajné“ heslo

Vodafone rozdává data. Stačí znát „tajné“ heslo

20.  9.  2016 | Pospíšil Aleš | 36

Uživatelů LTE přibývá, operátoři musí zahustit síť. O2 začíná v Praze

Uživatelů LTE přibývá, operátoři musí zahustit síť. O2 začíná v Praze

** Sítě 4G se pomalu plní, pásmo 800 MHz do budoucna stačit nebude ** Operátoři musí zahustit síť dalšími vysílači a použít i další pásma ** O2 začíná v Praze, kde proinvestuje stovky milionů korun

6.  9.  2016 | Láska Jan | 31