Mobilním surfařům v Evropě reklama příliš nevadí. V Asii ji blokují

Podle analytiků z PageFair.com vzrostla obliba mobilních blokátorů reklam meziročně o 90 %. Prohlížeč se zabudovanou technikou na odstranění reklam dnes podle studie (PDF) používá 408 milionů mobilních surfařů, což je asi pětina všech uživatelů chytrých mobilních telefonů.

Klepněte pro větší obrázek
Blokace mobilních reklam je mnohem rozšířenější v Asii než v Evropě a USA

Blokace reklam na mobilech však zatím není geograficky plošná – zatímco v Evropě, USA a Kanadě používá mobilní prohlížeč s integrovaným blokátorem pravidelně pouze 14 milionů surfařů, v takové Číně je to 159 milionů. Blokace reklam je tedy typická především na rozvíjejících se trzích – vedle Činy zejména v Indii a Indonésii.

Témata článku: Internet v mobilu, Reklama

4 komentářů

Nejnovější komentáře

  • George76 1. 6. 2016 18:50:23
    krast se nema...
Určitě si přečtěte

ČR je operátorský klondajk. Dokazuje to i polský flat s 10 GB za 155 Kč

ČR je operátorský klondajk. Dokazuje to i polský flat s 10 GB za 155 Kč

** Výhodné nabídky od sousedů znovu dokazují, jak je u nás draho ** Rekordně výhodný tarif má polský A2 Mobile ** Za pozornost stojí i šílená grafika operátora

Včera | Pospíšil Aleš | 174

T-Mobile má flat s neomezenými daty za 945 Kč. V Holandsku... [pozor, článek obsahuje ironii]

T-Mobile má flat s neomezenými daty za 945 Kč. V Holandsku... [pozor, článek obsahuje ironii]

** Holandský T-Mobile představil nové tarify, má i datově neomezený ** Za 945 Kč může zákazník spotřebovat 5 GB denně, pak po 1 GB zdarma přidávat ** Magentovou barvou se nenechte zmást, ČR je totiž „specifický trh“

11.  1.  2017 | Pospíšil Aleš | 37