Na mobilech nejvíc frčí Facebook a Google

Společnost Strategy Analytics provedla průzkum na téma „oblíbené mobilní značky“ mezi uživateli v USA a Velké Británii, z něhož vyplývá, že v roce 2009 majitelé telefonů nejvíce toužili po integrovaných aplikacích pro služby Googlu a síť Facebook. Facebook tak strčil do kapsy MySpace i Twitter.

Z dalších závěrů vyplývá, že v USA i Velké Británii jsou populární Yahoo!, za oceánem frčí weby MapQuest a Weather.com; služby MSN se líbí evropským ostrovanům. Výsledky ještě obsahují zmínky o populárních televizních kanálech, ty se zpravidla shodují s těmi, které uživatelé sledují z domova. V USA tak vítězí FOX, Comedy Central a HBO, ostrovní zástupci se jmenují BBC1 a Sky Movies.

Zdroj: Bussinesswire, Strategy Analytics

Témata článku: Facebook

2 komentářů

Nejnovější komentáře

  • citrusak 19. 12. 2009 11:46:57
    taky doufám že tuhle zbytečnost tam nebudou natvrdo vsazovat.... vždyť...
  • Mag 18. 12. 2009 8:23:43
    Doufam že výrobci telefonů nebudou hned cpát do všech mobilů odkaz na...
Určitě si přečtěte

Evropská unie varuje WhatsApp. Vadí jí sdílení dat s mateřským Facebookem

Evropská unie varuje WhatsApp. Vadí jí sdílení dat s mateřským Facebookem

„Pracovní skupina článku 29“, která se v EU zabývá ochranou osobních dat vyjádřila obavy vůči mobilní aplikaci WhatsApp. Regulátorům vadí především provázanost aplikace s vlastníkem, společností Facebook. Podle nových podmínek k užívání chatovací aplikace hrozí nadměrné šíření osobních údajů uživatelů.

31.  10.  2016 | E15.cz , Tomeš Michal | 1