Na mobilech nejvíc frčí Facebook a Google

Společnost Strategy Analytics provedla průzkum na téma „oblíbené mobilní značky“ mezi uživateli v USA a Velké Británii, z něhož vyplývá, že v roce 2009 majitelé telefonů nejvíce toužili po integrovaných aplikacích pro služby Googlu a síť Facebook. Facebook tak strčil do kapsy MySpace i Twitter.

Z dalších závěrů vyplývá, že v USA i Velké Británii jsou populární Yahoo!, za oceánem frčí weby MapQuest a Weather.com; služby MSN se líbí evropským ostrovanům. Výsledky ještě obsahují zmínky o populárních televizních kanálech, ty se zpravidla shodují s těmi, které uživatelé sledují z domova. V USA tak vítězí FOX, Comedy Central a HBO, ostrovní zástupci se jmenují BBC1 a Sky Movies.

Zdroj: Bussinesswire, Strategy Analytics

Témata článku: Google, Facebook

2 komentářů

Nejnovější komentáře

  • citrusak 19. 12. 2009 11:46:57
    taky doufám že tuhle zbytečnost tam nebudou natvrdo vsazovat.... vždyť...
  • Mag 18. 12. 2009 8:23:43
    Doufam že výrobci telefonů nebudou hned cpát do všech mobilů odkaz na...
Určitě si přečtěte

WhatsApp prý ohrožuje svobodu slova. Konverzaci si mohou prohlížet třetí strany

WhatsApp prý ohrožuje svobodu slova. Konverzaci si mohou prohlížet třetí strany

** WhatsApp čelí kritice za přístupnost zpráv pro třetí strany ** Přitom WhatsApp prohlašuje, že jsou data chráněná šifrováním ** Problém nastává, když je jedna ze stran bez internetu

22.  1.  2017 | E15.cz , Tomeš Michal | 23

In memoriam: 13 tech-věcí, o které jsme přišli v roce 2016

In memoriam: 13 tech-věcí, o které jsme přišli v roce 2016

** Inovace zažily skvělý rok. ** Ale neplatí to pro všechny technologické vychytávky. ** Takto třináctku ne/šťastných sepsal server CNN.

3.  1.  2017 | E15.cz , Filipová Hana | 43