Na mobilech nejvíc frčí Facebook a Google

Společnost Strategy Analytics provedla průzkum na téma „oblíbené mobilní značky“ mezi uživateli v USA a Velké Británii, z něhož vyplývá, že v roce 2009 majitelé telefonů nejvíce toužili po integrovaných aplikacích pro služby Googlu a síť Facebook. Facebook tak strčil do kapsy MySpace i Twitter.

Z dalších závěrů vyplývá, že v USA i Velké Británii jsou populární Yahoo!, za oceánem frčí weby MapQuest a Weather.com; služby MSN se líbí evropským ostrovanům. Výsledky ještě obsahují zmínky o populárních televizních kanálech, ty se zpravidla shodují s těmi, které uživatelé sledují z domova. V USA tak vítězí FOX, Comedy Central a HBO, ostrovní zástupci se jmenují BBC1 a Sky Movies.

Zdroj: Bussinesswire, Strategy Analytics

Témata článku: Google, Facebook

2 komentářů

Nejnovější komentáře

  • citrusak 19. 12. 2009 11:46:57
    taky doufám že tuhle zbytečnost tam nebudou natvrdo vsazovat.... vždyť...
  • Mag 18. 12. 2009 8:23:43
    Doufam že výrobci telefonů nebudou hned cpát do všech mobilů odkaz na...
Určitě si přečtěte

Psaní zpráv jen pomocí myšlenek: Facebook chystá technologický převrat

Psaní zpráv jen pomocí myšlenek: Facebook chystá technologický převrat

** Facebook usiluje o technologický převrat. ** Vyvíjí technologii umožňující uživatelům psaní textu pomocí myšlenek. ** Na projektu pracuje tým o 60 lidech

21.  4.  2017 | Polesný David, E15.cz , Liebreich Jiří | 4

Manažeři vládnou Twitteru, největší vliv má šéf Applu

Manažeři vládnou Twitteru, největší vliv má šéf Applu

19.  3.  2017 | E15.cz , Tomeš Michal | 17

Facebook testuje „lajky“ v Messengeru

Facebook testuje „lajky“ v Messengeru

12.  3.  2017 | Čížek Jakub | 2