Nadace O2 zdvojnásobí výtěžek z dárcovských SMS zaslaných Lince bezpečí

Sdružení Linka bezpečí představilo novou kampaň, jejímž hlavním cílem je poukázat na závažná témata, která děti v dnešní době trápí a vyzvat širokou veřejnost k podpoře Linky bezpečí. Nadace O2 tuto kampaň podpoří a zdvojnásobí výtěžek z dárcovských SMS, které lidé pošlou Lince bezpečí v období od 1. července do 15. září 2009.

Cílem nové kampaně je poděkovat všem, kteří prostřednictvím DMS přispívají Lince bezpečí a zároveň oslovit další možné dárce. Nadace O2 kromě zdvojnásobení dárcovských SMS zajistí pro tuto kampaň inzertní prostory v médiích zdarma. Tímto Nadace O2 děkuje všem vydavatelstvím, která již prostory ve svých médiích přislíbila.

"Sdružení Linka bezpečí letos oslaví již 15 let a právě tak dlouho jí stojíme po boku jako generální partner. Každoročně od nás získává veškeré telekomunikační služby zdarma a zároveň přispíváme na mzdy konzultantů, kteří na krizových linkách pomáhají dětem. Lince bezpečí se snažíme pokrýt náklady, na které se nejobtížněji získávají finanční prostředky od sponzorů i státu," říká Ivana Šatrová, ředitelka Nadace O2 a dodává "velmi děkujeme všem, kteří se k naší pomoci připojí. Jako generální partner můžeme garantovat, že Sdružení Linka bezpečí je opravdu profesionální organizace, jejíž činnost je nenahraditelná".

Sdružení Linka bezpečí představí ve své letní kampani nový vizuál DMS kampaně, jehož hlavním cílem je poukázat na závažná témata jako je šikana nebo sexuální zneužívání, která děti v dnešní době trápí. S těmito oblastmi se děti na čísle 116 111 svěřují konzultantům Linky bezpečí a ti se jim snaží poskytnout první pomoc a radu. Tématu šikany se věnuje i Nadace O2 již od roku 2005 prostřednictvím svého projektu Minimalizace šikany.

Generální partnerství trvá od počátku založení Linky bezpečí v roce 1994. 11 let podporovala Linku bezpečí společnost Český Telecom, která se posléze transformovala ve společnost Telefónica O2. Ta převzala generální partnerství s Linkou bezpečí, které nyní pomáhá prostřednictvím své firemní nadace, Nadace O2.

O2_Nad_DMS.pdf

Témata článku: Tiskové zprávy