Nejcennější globální značkou je Apple. Google druhý, Samsung osmý

Nejcennější globální značkou roku 2013 je podle agentury Interbrand americký Apple. Hodnotu jeho značky vyčíslil Interbrand na 98,3 miliard dolarů. Na druhém místě se v tradičním výročním žebříčku 100 nejsilnějších značek světa umístil Google, z technologických společností najdeme v první desítce ještě IBM (4. místo), Microsoft (5. místo), Samsung (8. místo) a Intel (9. místo). Největší propad zaznamenala Nokia, jejíž hodnota značky poklesla proti loňsku o 65 % na 7,4 mld. dolarů, což stačilo na 57. místo. Z mobilních výrobců se pak ve stovce nejcennějších značek objevuje už jen Sony na 46. příčce.

Klepněte pro větší obrázek

Témata článku: Ostatní

39 komentářů

Nejnovější komentáře

  • rezervnikolo 1. 10. 2013 18:09:40
    nokia až na 57 místě chaaaaaaaaaachaaaaaaaaaaaa !!!!!!
  • Pavel Sychra 1. 10. 2013 16:15:32
    Co na to rici? Me to moc neprekvapuje, at uz od prfniho mista, az po...
  • Pino... 1. 10. 2013 14:09:49
    To je síla, prvních 7 pozic patří americkým společnostem. Kdo chce být v...