Noví zákazníci O2 si připlatí za papírové vyúčtování

O2 zavádí nový poplatek za zaslání vyúčtování v papírové podobě. Jeho výše činí 10 Kč a týká se nových zákazníků mobilních i fixních služeb. Přesně řečeno těch, kteří si aktivují třeba mobilní tarif po 1. červenci 2012. Pokud se chcete poplatku vyhnout, můžete si zvolit elektronické vyúčtování, které vám operátor zašle každý měsíc do e-mailové schránky. Zákazníkům, kteří si některou ze služeb aktivovali do 30. června 2012 nebude desetikorunový poplatek za zaslání vyúčtování pro zatím účtován.

Lze předpokládat, že tato novinka tak dopadne zejména na starší generaci pro kterou jsou internet, elektronická pošta a počítač takříkajíc španělskou vesnicí. Ceníku paušálních služeb O2 to alespoň částečně řeší: poplatku jsou ušetřeni ti účastníci, kteří čerpají „Slevu pro seniory“ nebo státní příspěvek pro zdravotně postižené.

Klepněte pro větší obrázek
Zákazníci se seniorským tarifem by měli být od poplatku osvobozeni

Dalším nemilým trendem je pak poplatek za „nadstandard“ místo toho aby zákazník dostal nějakou třeba i drobnou slevu (minuty navíc) za to, že si elektronické vyúčtování sám zvolí.

Témata článku: Operátoři, O2, Hospodaření a finance

6 komentářů

Nejnovější komentáře

  • mobilman 18. 7. 2012 11:05:18
    Mě se tenhle trend s fakturama nelíbí, a nemluvím teď jen o O2. Leta byly...
  • TrueStory 16. 7. 2012 16:28:29
    Nenažranost O2 nezná hranic! A co například zákazníci, typičtí senioři,...
  • Ředitel ČTÚ 16. 7. 2012 9:33:22
    Zlaté časy Terrence Waleskiho B-]
Určitě si přečtěte

O2 v březnu: novinky a velké slevy na iPady a Galaxy S7 [ceník]

O2 v březnu: novinky a velké slevy na iPady a Galaxy S7 [ceník]

** U O2 probíhá akce Šrotovné, ušetří vám 1 000 Kč z ceny ** Novinkami měsíce jsou Honor 6X a Huawei P9 lite (2017) ** Zlevnily iPhony, iPady a loňský Galaxy S7 (edge)

7.  3.  2017 | Pospíšil Aleš | 4

Na kterého operátora si nejvíce stěžujete u ČTÚ? S přehledem vede O2

Na kterého operátora si nejvíce stěžujete u ČTÚ? S přehledem vede O2

** Nejvíce stížností a dotazů dostává ČTÚ na služby O2 ** Na T-Mobile s Vodafonem chodí zhruba třetina stížností ** Stěžujete si hlavně na blokování dat, předplaDENku či zdražování tarifů

6.  3.  2017 | Pospíšil Aleš | 29