Novodobá charita: Na Twitteru odstartovala sbírka víček na zákazníky O2

Pijete colu? Pokud ano, pak vězte, že na Twitteru se objevila výzva na sbírání víček pro zákazníky O2, kterým operátor po dosažení základního datového objemu data nově stopne. Za každé víčko z půllitrové Coca-Coly totiž může zákazník O2 čerpat 50 MB z Datomatu. Pokud tedy nejste v síti O2, buďte solidární a nenechte kódy z víček propadnout. Kód stačí opsat a poslat na Twitter s hashtagem #datapodvickem.

Víčka pro zákazníky O2 můžete sbírat do konce srpna. Na jedno telefonní číslo lze po dobu trvání kampaně uplatnit až 30 kódů (tj. až 1,5 GB). Kód lze samozřejmě využít jen jednou, takže platí stará známá pravda, že kdo dřív přijde, ten dřív mele...

Témata článku: Internet v mobilu, O2, Hospodaření a finance, Twitter

27 komentářů

Nejnovější komentáře

  • Grimjaur 1. 8. 2016 14:59:41
    Tohle má s charitou velmi málo společného. Spíš je to trapas.
  • Popokatepetl1969 30. 7. 2016 22:04:18
    Twitter nesnáším největší roznaska spamu..
  • petyo 30. 7. 2016 7:15:09
    Byt O2 tak se citim trapne. Ale myslim, ze oni maji hrosi kuzi.
Určitě si přečtěte

Šéf DPP: E-mail si v metru vyřídíte už na jaře 2017

Šéf DPP: E-mail si v metru vyřídíte už na jaře 2017

** Kdy si z metra zavoláme nebo si v tramvaji nabijeme telefon? ** Zeptali jsme se Martina Gillara, generálního ředitele DPP ** Gillar řídí 10 000 zaměstnanců, funkce se ujal 18. května 2016

29.  11.  2016 | .cz Blesk, Neckářová Martina | 25