Nvidia Shield 2: první stroj s Tegrou K1 se odhaluje v Antutu

Na konferenci GTC 2014 jsme viděli první produkt/neprodukt s Tegrou K1, v Nvidii už pochopitelně pracují na komerčních produktech a vypadá to, že prvním by mohla být druhá generace mobilní herní konzole Shield. Její základní parametry se teď dostávají na veřejnost prostřednictvím profilu v benchmarku Antutu.

Jedná se o 32bitovou verzi Tegry K1 (64bitová s jádry Denver přijde později), běží na 2,52 GHz (při premiéře se jako maximum uvádělo 2,3 GHz). Operační paměť oproti prvnímu Shieldu povyskočí rovnou na dvojnásobné 4 GB, Nvidia si tak evidentně připravuje půdu pro náročnější hry. Flash paměť zůstává na 16 GB, z čehož plyne, že znovu můžeme počítat se slotem na paměťovou kartu. Velký otazník visí nad displejem. Nárůst rozlišení zde sice je, ale kupodivu se nedostáváme na fullHD. Je to jen prototyp? Mezifáze? Bude mít finální displej lepší parametry? Fyzické rozměry displeje Antutu pochopitelně neprozradí, ale i v této hodnotě můžeme čekat růst.

Klepněte pro větší obrázek 
Screenshot z Antutu, který přinesl více otázek, než odpovědí.

Témata článku: Nvidia, AnTuTu

6 komentářů

Nejnovější komentáře

  • Martin Jeřábek 24. 4. 2014 16:30:08
    A už konečně opravili tu blbost když někdo chtěl hrát na shieldu a díval...
  • Kojinho 24. 4. 2014 13:10:05
    Jak může mít 32bitová verze systému 4 gb RAM? Jinak článek o ničem. Jak se...
  • iqlogic 24. 4. 2014 12:46:31
    Za takéto články by som autorov vyhadzoval B-]
Určitě si přečtěte

Nokia se vrací. Její první mobil nebude drahý

Nokia se vrací. Její první mobil nebude drahý

15.  10.  2016 | Kůžel Filip | 31

Domluva namísto žaloby. Firmy jdou proti systému

Domluva namísto žaloby. Firmy jdou proti systému

Současný patentní systém vede pouze k nekonečné sérii soudních tahanic, které stojí čas a peníze. Microsoft, Google, Samsung a Nvidia na to jdou jinak.

7.  5.  2016 | Kůžel Filip, Čížek Jakub, Janů Stanislav | 3

Roborace: auta bez řidiče mají své závody

Roborace: auta bez řidiče mají své závody

Tohle je mix motorsportu, videoher a softwarového inženýrství. Pro někoho noční můra, ale závody aut bez řidiče přijdou ještě letos!

11.  4.  2016 | Kůžel Filip | 7

Strojové učení není segment, je to budoucnost všeho

Strojové učení není segment, je to budoucnost všeho

Na konferenci GPUTech si vzal hlavní slovo šéf Nvidie Jen-Hsun Huang a zaměřil se na strojové učení a umělou inteligenci. Nezapomněl ani na virtuální realitu.

10.  4.  2016 | Javůrek Karel | 5