O vítězství v T-Mobile Rozjezdech se uchází rekordních 409 projektů

Rekordních 409 projektů, zejména z gastronomie, IT a výroby oděvů, se uchází v šestém ročníku projektu T-Mobile Rozjezdy o podporu odborníků, finanční i materiální ceny. Nyní přihlášky zhodnotí porotci: zkušení podnikatelé i investoři, kteří se osobně s autory přihlášek uvidí od poloviny dubna do poloviny května na jednotlivých seminářích v regionech. Školení na téma budování značky, finanční plánování a propagace jsou zcela zdarma, na www.rozjezdy.cz se mohou přihlásit jak soutěžící, tak všichni zájemci o podnikání.

Letos se do T-Mobile Rozjezdů přihlásilo rekordních 409 projektů, o třetinu více než v roce předchozím (to jich bylo 296). Rovná stovka projektů bojuje v Praze, 65 jich pochází z jižní Moravy a nejsilnější trojku tradičně uzavírají střední Čechy s 41 přihláškami. Plná pětina projektů se věnuje gastronomii, desetina IT, zhruba stejně pak volnočasovým aktivitám a výrobě oděvů. „Rekordní zájem nás těší, zejména pak řada projektů z IT a služeb v oblasti zdravého životního stylu: sportu, hubnutí i zdravého stravování,“ komentuje výsledky Eva Karasová, CSR manažerka T-Mobile, který je organizátorem Rozjezdů, a dodává: „Překvapilo nás, že se sešlo hned několik služeb asistentek nebo třeba několik řešení pro časomíru na sportovních akcích. Zaměření projektů je ale pestré, mezi přihláškami je třeba výroba přírodních léků, chov pijavic nebo stavba maringotek.“

Poroty složené z odborníků, úspěšných podnikatelů i investorů, jako jsou například Margareta Křížová nebo Martin Korman, mezi projekty budou hledat neotřelé nápady v kombinaci s realistickým podnikatelským záměrem. Vítězové, v každém regionu tři, celkem tedy 42 projektů, získají pomocnou ruku expertů na marketing, komunikaci i finance a samozřejmě také materiální a finanční podporu. Na regionální vítěze čekají ceny v hodnotě přes 100 tisíc korun (v tom 50 tisíc Kč finanční podpory v hotovosti). Celostátní vítěz pak letos získá 200 000 Kč na rozvoj projektu v hotovosti od T-Mobile, návrh regionální reklamní kampaně od profesionální agentury, finanční a personální poradenství a další ceny v celkové hodnotě přibližně 700 tisíc korun.

Vítězkou on-line hlasování T-Mobile Rozjezdů v roce 2015 se stala Pavlína Štěpánková s Mateřskou školou skřítka Ostružinky ve Svojkově u Nového Boru (Liberecký kraj), cenu odborné poroty si odnesl Lukáš Drlík a jeho Levandulová biofarma a kavárna v Zábřehu. Celkem za pět ročníků prošlo projektem 1700 lidí, podporu získalo 280 vítězů.

Témata článku: Tiskové zprávy