O2 hovory na dlouho za 6 Kč i bez pravidelného dobíjení

O2 od 15. února zruší podmínku pravidelného měsíčního dobíjení pro nekonečné hovory do vlastní sítě za 6 Kč. Dosud musel k ponechání výhody majitel předplaceného tarifu Nadlouho hlídat, aby každý měsíc dobil na kartu alespoň 200 Kč.

Noví zákazníci si mohou předplacenou O2 kartu s tarifem Nadlouho pořídit od 15. února na všech O2 prodejnách a dalších prodejních místech O2. Stávající zákazníci s jiným tarifem si budou moci aktivovat tarif Nadlouho zasláním SMS ve tvaru TARIF NADLOUHO na číslo 999 111. Zákazníci s tarifem Nadlouho s „dobíjecí povinností“ pořízeným před 15. únorem mohou přejít na novější verzi tarifu po přihlášení na portálu Odměna za dobití.

Nadlouho je předplaceným tarifem O2 s minutovou sazbou 6 Kč do všech sítí. Při volání do vlastní sítě si operátor bez dalších podmínek od 15. února účtuje pouze 6 Kč za celý hovor bez ohledu na jeho délku. Horním limitem je zhruba hodina hovoru daná nastavením sítě. Po hodině se hovor přeruší. SMS do všech sítí stojí 2 Kč a MMS přijde na 5,90 Kč.

Témata článku: Operátoři, O2

41 komentářů

Nejnovější komentáře

  • Arismendo 9. 2. 2013 23:26:52
    Jednu chybičku to má ,podle toho co mi řekl operátor tak by tato podmínka...
  • libich 8. 2. 2013 21:48:32
    Tak konečně něco pozitivní, je to reakce na Vánoční kartu Vodafonu. Je...
  • pannicca 8. 2. 2013 16:16:04
    s tema pravidelnymi nabijenima fakt ti operatori prehaneji. je to...
Určitě si přečtěte

O2 v březnu: novinky a velké slevy na iPady a Galaxy S7 [ceník]

O2 v březnu: novinky a velké slevy na iPady a Galaxy S7 [ceník]

** U O2 probíhá akce Šrotovné, ušetří vám 1 000 Kč z ceny ** Novinkami měsíce jsou Honor 6X a Huawei P9 lite (2017) ** Zlevnily iPhony, iPady a loňský Galaxy S7 (edge)

7.  3.  2017 | Pospíšil Aleš | 4

Na kterého operátora si nejvíce stěžujete u ČTÚ? S přehledem vede O2

Na kterého operátora si nejvíce stěžujete u ČTÚ? S přehledem vede O2

** Nejvíce stížností a dotazů dostává ČTÚ na služby O2 ** Na T-Mobile s Vodafonem chodí zhruba třetina stížností ** Stěžujete si hlavně na blokování dat, předplaDENku či zdražování tarifů

6.  3.  2017 | Pospíšil Aleš | 29