O2 poskytuje na sociálních sítích plnohodnotnou zákaznickou péči

Telefónica Czech Republic vytvořila speciální tým, který poskytuje zákazníkům O2 podporu na sociálních sítích. Čtyřčlenný tým specialistůje je k dispozici každý den od 8 do 20 hodin včetně víkendů. Zákazníci, kteří upřednostňují komunikaci na komunitních webech, se s nimi snadno spojí na profilu O2 CZ na Facebooku, Twitteru nebo na YouTube kanále O2 v nové sekci O2 Guru. Ta obsahuje videonávody, jež jednoduše ukazují, jak používat či nastavovat vybrané O2 služby.

"V souvislosti se silným komunikačním potenciálem komunitních webů, chceme být našim zákazníkům plně k dispozici i tam. V tuhle chvíli máme přes šedesát tisíc fanoušků na Facebooku a více než tisíc followerů na Twitteru a jejich počet se dynamicky zvyšuje, stejně jako počet dotazů, které přes tyto kanály přicházejí. V blízké době navíc plánujeme na našich webových stránkách otevřít diskuzní fórum, které by primárně sloužilo k výměně zkušeností mezi samotnými zákazníky. Náš nový tým však bude diskuze také sledovat a aktivně se do nich zapojovat. Otevřením fóra chceme vyjít vstříc i zákazníkům, kteří na internetu komunitní sítě příliš nevyhledávají," říká Jindřich Fremuth, ředitel on-line divize společnosti Telefónica Czech Republic.

Telefónica rozšířila služby zákaznické péče i na sociální sítě se základnou na Facebooku. Speciálně vytvořený tým operátorů (Sandra, Jirka, Mirek, Petr) nabízí na oficiálním facebookovém a twitterovém profilu společnosti a na YouTube kanále O2 v sekci O2 Guru všem zákazníkům odbornou pomoc, rady a odpovědi na jakékoliv dotazy. Kromě standardní možnosti zapojit se do diskuzí pod příspěvky nebo videonávody lze využít unikátní formulář, umístěný na facebookovém profilu. Do formuláře uvede uživatel své kontaktní údaje a záležitost, se kterou potřebuje pomoci. Navíc si zvolí konkrétního člena specializovaného týmu, který na dotaz v co nejkratší době zareaguje a je za jeho zodpovězení nebo vyřešení situace až do konce zodpovědný. Průběžně také uživatele informuje o stavu řešení.

Profily společnosti Telefónica Czech Republic na sociálních sítích:

Témata článku: Operátoři, O2, Tiskové zprávy

Určitě si přečtěte

Pozdě, ale přece! O2 jako poslední v Česku spouští VoLTE

Pozdě, ale přece! O2 jako poslední v Česku spouští VoLTE

** O2 nás napínal, ale nakonec i on spustil VoLTE hovory ** Zatím jen pro paušály a dva typy smartphonů ** Další podporovaná zařízení budou brzy přibývat

Včera | Láska Jan | 30

O2 v lednu výrazně zlevňuje iPhone 6, Lumii 950 XL i další modely

O2 v lednu výrazně zlevňuje iPhone 6, Lumii 950 XL i další modely

** O 1 000 Kč zlevnily čtyři starší modely včetně iPhonu 6s Plus ** Do nabídky přibyly HTC Desire 650 a HTC One A9s ** Dobrý poměr ceny a výkonu nabídnou v lednu starší Samsungy

6.  1.  2017 | Pospíšil Aleš | 19

Štědrý den u operátorů: více přenesených dat a MMS, volalo se jako v běžnou sobotu

Štědrý den u operátorů: více přenesených dat a MMS, volalo se jako v běžnou sobotu

** Hlasový provoz na Štědrý den se výrazněji nelišil od běžného víkendu ** Klesá počet odeslaných SMS ** Jejich úlohu přebírají sociální sítě, messengery a částečně MMS

28.  12.  2016 | Láska Jan | 18

Vánoční ceník telefonů O2: Extra slevy a nový tablet od Samsungu

Vánoční ceník telefonů O2: Extra slevy a nový tablet od Samsungu

** Slevy na vybrané telefony hledejte na stránce O2 Extra výhod ** Do nabídky zařadil operátor 10" tablet Samsung Galaxy Tab A ** Druhá novinka potěší zájemce o tradiční „tlačítkový“ telefon

9.  12.  2016 | Pospíšil Aleš | 4

Tohle je úplně absurdní! O2 umí neomezený tarif s 10 GB dat za 99 Kč

Tohle je úplně absurdní! O2 umí neomezený tarif s 10 GB dat za 99 Kč

** Rozdíl mezi firemními a veřejně dostupnými tarify se znovu zvětšuje **Rekordní podmínky vysoutěžila Vojenská nemocnice Olomouc u O2 ** Neomezené volání za 49 Kč, se 3 GB dat za 79 Kč.

7.  12.  2016 | Kůžel Filip | 176