O2 poskytuje na sociálních sítích plnohodnotnou zákaznickou péči

Telefónica Czech Republic vytvořila speciální tým, který poskytuje zákazníkům O2 podporu na sociálních sítích. Čtyřčlenný tým specialistůje je k dispozici každý den od 8 do 20 hodin včetně víkendů. Zákazníci, kteří upřednostňují komunikaci na komunitních webech, se s nimi snadno spojí na profilu O2 CZ na Facebooku, Twitteru nebo na YouTube kanále O2 v nové sekci O2 Guru. Ta obsahuje videonávody, jež jednoduše ukazují, jak používat či nastavovat vybrané O2 služby.

"V souvislosti se silným komunikačním potenciálem komunitních webů, chceme být našim zákazníkům plně k dispozici i tam. V tuhle chvíli máme přes šedesát tisíc fanoušků na Facebooku a více než tisíc followerů na Twitteru a jejich počet se dynamicky zvyšuje, stejně jako počet dotazů, které přes tyto kanály přicházejí. V blízké době navíc plánujeme na našich webových stránkách otevřít diskuzní fórum, které by primárně sloužilo k výměně zkušeností mezi samotnými zákazníky. Náš nový tým však bude diskuze také sledovat a aktivně se do nich zapojovat. Otevřením fóra chceme vyjít vstříc i zákazníkům, kteří na internetu komunitní sítě příliš nevyhledávají," říká Jindřich Fremuth, ředitel on-line divize společnosti Telefónica Czech Republic.

Telefónica rozšířila služby zákaznické péče i na sociální sítě se základnou na Facebooku. Speciálně vytvořený tým operátorů (Sandra, Jirka, Mirek, Petr) nabízí na oficiálním facebookovém a twitterovém profilu společnosti a na YouTube kanále O2 v sekci O2 Guru všem zákazníkům odbornou pomoc, rady a odpovědi na jakékoliv dotazy. Kromě standardní možnosti zapojit se do diskuzí pod příspěvky nebo videonávody lze využít unikátní formulář, umístěný na facebookovém profilu. Do formuláře uvede uživatel své kontaktní údaje a záležitost, se kterou potřebuje pomoci. Navíc si zvolí konkrétního člena specializovaného týmu, který na dotaz v co nejkratší době zareaguje a je za jeho zodpovězení nebo vyřešení situace až do konce zodpovědný. Průběžně také uživatele informuje o stavu řešení.

Profily společnosti Telefónica Czech Republic na sociálních sítích:

Témata článku: Operátoři, O2, Tiskové zprávy

Určitě si přečtěte

Top 10: Nejprodávanější smartphony u českých operátorů za leden 2017

Top 10: Nejprodávanější smartphony u českých operátorů za leden 2017

** Zákazníci mají zájem o levné smartphony za cenu okolo 5 tisíc ** Ze značek se nejvíc daří Samsungu a Huawei ** iPhone 7 se dostal do Top 10 dvou operátorů

10.  2.  2017 | Láska Jan | 4

O2 v únoru: dvě sexy Lenova, dva Samsungy pro masy a slevy [ceník]

O2 v únoru: dvě sexy Lenova, dva Samsungy pro masy a slevy [ceník]

** Slevami měsíce jsou Samsung Galaxy S7 (edge) a BlackBerry Priv ** Oko mobilmaniaka, nikoli peněženku, potěší nové Lenovo Moto Z ** Další modely zlevnily v řádech stokorun, některé i zdražily

6.  2.  2017 | Pospíšil Aleš | 3

Air Fix: O2 má nový „neomezený“ LTE internet za 499 Kč

Air Fix: O2 má nový „neomezený“ LTE internet za 499 Kč

** O2 Internet Optimal Air Fix je v pilotním provozu ** Službu dostanete jen když nemůžete mít dostatečně rychlé xDSL ** Router nelze převážet a rychlost je omezená na 20/2 Mbit/s

2.  2.  2017 | Kůžel Filip | 29