O2 startuje novou kampaň. Chce ukázat, jak využít nové technologie

O2 připravilo novou komunikační kampaň, v níž chce ukázat, jak využívat moderní technologie. Ústředním motivem kampaně je objevování, operátor bude nově používat slogan „Objevujte teď a tady“. Jednotlivé spoty kampaně se zaměří vždy na některou ze služeb, které O2 poskytuje. Na řadu přijde postupně pevný i mobilní internet, Extra výhody a také O2 TV. Hlavní tváří kampaně se stal herec a divadelní režisér Jiří Havelka.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Ukázky vizuálů z outdoorové kampaně

Témata článku: O2, Ostatní, Kampaň

19 komentářů

Nejnovější komentáře

  • Dýzl 20. 2. 2015 15:39:42
    Ten Havelka je kdo? Ehm, mně by tedy od O2 pro začátek stačilo, abych se...
  • trojanbyms 20. 2. 2015 12:35:12
    Fotka Kellnera z 90-tich rokov minulého storočia úraduje a tá osoba dávno...
  • Martin Novotný 20. 2. 2015 10:45:14
    Hihi,mě spíše fascinuje,že, když už to od nich nikdo nechce tak davaji i...
Určitě si přečtěte

O2 v březnu: novinky a velké slevy na iPady a Galaxy S7 [ceník]

O2 v březnu: novinky a velké slevy na iPady a Galaxy S7 [ceník]

** U O2 probíhá akce Šrotovné, ušetří vám 1 000 Kč z ceny ** Novinkami měsíce jsou Honor 6X a Huawei P9 lite (2017) ** Zlevnily iPhony, iPady a loňský Galaxy S7 (edge)

7.  3.  2017 | Pospíšil Aleš | 4

Na kterého operátora si nejvíce stěžujete u ČTÚ? S přehledem vede O2

Na kterého operátora si nejvíce stěžujete u ČTÚ? S přehledem vede O2

** Nejvíce stížností a dotazů dostává ČTÚ na služby O2 ** Na T-Mobile s Vodafonem chodí zhruba třetina stížností ** Stěžujete si hlavně na blokování dat, předplaDENku či zdražování tarifů

6.  3.  2017 | Pospíšil Aleš | 29