O2 už láká inzerenty na svých „pět milionů“

O2 už láká inzerenty na svých „pět milionů“

Tak a je to tady oficiálně – ne jen u T-Mobile si můžete zaplatit mobilní reklamu, svých pět milionů nyní dává všanc inzerentům i O2 a spouští nový web na adrese www.petmilionu.cz. Podobně jako magentový operátor nabízí ten kyslíkový hned několik způsobů jak reklamu ke svým zákazníkům dostat.

Klepněte pro větší obrázek
Mobilní reklama ano, služby na oplátku za její příjem ne - to jsou novinky u našich dvou největších operátorů

Na výběr jsou obligátní SMS a MMS, bannery na portálu Active a konečně Kvídova linka 829 829 829 pro jednominutové bezplatné volání do sítě O2 a na pevnou. Cenu za jeden „zásah“ operátor neuvádí, pravděpodobně ale nebude příliš odlišná od sazeb, které si účtuje konkurenční T-Mobile, čili od 2,50 až do 7 Kč.


Klepněte pro větší obrázek

Čtěte také: T-Mobile pustí do mobilů svých zákazníků reklamu

Operátor dává inzerentům všanc pět milionů svých oveček a bude jim rozesílat reklamu. Slušně na tom vydělá, ale zákazníci nedostanou nic.


Z pohledu operátorů tedy může jít velmi lukrativní byznys, snadno tak totiž mohou ke svým „běžným“ miliardám zisků přidat přinejmenším další desítky, možná i stovky milionů korun ročně. Vše bude samozřejmě záležet na zájmu inzerentů, ale v době, kdy tradiční reklamy lidé už přestávají vnímat, by z jejich pohledu mohlo jít o perspektivní novinku. A důvodů je hned několik:

  • protože mobilní telefon je moderní reklamní médium
  • protože operátor dokáže oslovit miliony zákazníků
  • protože je segmentuje podle věku, pohlaví, bydliště i výše měsíční útraty za telefon
  • zákazníci prý mobilní marketing vítají
  • a protože je přesný, relativně levný a měřitelný

Dalším rozhodujícím faktorem bude ochota zákazníků reklamu přijímat, se zasíláním obchodních sdělení totiž při podpisu smlouvy či rozlepení obalu u předplacených karet automaticky souhlasili, ale lze ji odhlásit. Takže pokud by se strhla lavina nevole a operátoři na zákaznické lince nedělali nic jiného, než že by vyřazovali čísla z databáze pro příjem reklamy, pak by měli operátoři s tímto snadným penězovodem utrum.

Témata článku: Operátoři, O2, T-Mobile

14 komentářů

Nejnovější komentáře

  • Vladik 28. 10. 2009 19:57:17
    U předplacenek není nutné platit každý měsíc minimální výpalné ať volám...
  • MASH 28. 10. 2009 17:28:19
    Absolutně nevidím důvod, proč by to mělo být "v pořádku" u předplacené...
  • Fido 28. 10. 2009 13:22:00
    A hlavne by to melo byt neco za neco. Kdyz uz reklamu tak aspon volani do...
Určitě si přečtěte

Roaming bez příplatků T-Mobilu nevoní. Firmy se ho vzdají, nebo přijdou o benefity

Roaming bez příplatků T-Mobilu nevoní. Firmy se ho vzdají, nebo přijdou o benefity

** Konec roamingu nebude pro všechny, operátoři vymýšlí kličky ** Vzdejte se roamingu, nebo vás zkrouhneme jinde, varuje T-Mobile ** I když operátor nedodrží původní smlouvu, odejít vám nedovolí

19.  5.  2017 | Pospíšil Aleš | 98

O2 ohlásilo konec roamingu. Nabídne i alternativní tarif a chytré pojištění

O2 ohlásilo konec roamingu. Nabídne i alternativní tarif a chytré pojištění

** Připlácet nebudou jen ti zákazníci, kteří si nastaví tarif Svět Basic ** Regulace platí jen v zóně EU, mimo ni zůstává roaming drahý ** O2 „tlačí“ chytré pojištění, to je levnější s tarifem Volání bez hranic

15.  5.  2017 | Pospíšil Aleš | 30

Srovnali jsme tarify: Vodafone si počkal a poráží T-Mobile. Vyhrát ale může ještě O2

Srovnali jsme tarify: Vodafone si počkal a poráží T-Mobile. Vyhrát ale může ještě O2

** T-Mobile změří síly s Vodafonem. O2 je v tuto chvíli více méně ze hry ** Nejlevnějších 10 GB má T-Mobile, s voláním a SMS zase Vodafone ** Je to k nevíře, ale operátoři si po letech začínají konkurovat

14.  5.  2017 | Pospíšil Aleš | 10

Datové jaro jede naplno. Vodafone poslal FUP na čtyřnásobek a čekáme na O2

Datové jaro jede naplno. Vodafone poslal FUP na čtyřnásobek a čekáme na O2

** Vodafone otevřel stavidla, zvednul FUP limity a překonal T-Mobile. ** Oba však za své služby chtějí hodně peněz. Začíná se na 777 Kč. ** O2 by mohlo skočit po lidech, kteří tolik utrácet nechtějí.

14.  5.  2017 | Kůžel Filip, Láska Jan | 46

TOP 10: Nejprodávanější smartphony v Česku za duben 2017

TOP 10: Nejprodávanější smartphony v Česku za duben 2017

** Zákazníci mají největší zájem o smartphony za cenu do 7 tisíc ** Ze značek se nejvíc daří Samsungu a Huawei ** Z vlajkových modelů se do žebříčku dostaly jen dva

11.  5.  2017 | Láska Jan | 10