O2 ztratilo mobilní zákazníky. Tržby si kompenzuje jinými službami

O2 vydalo výsledky hospodaření za první čtvrtletí letošního roku. Celkové tržby společnosti poklesly meziročně o 1,3 % na 9,031 miliardy korun. Provozní zisk se ale zvýšil o více než 5 % na 2,503 miliardy a čistý zisk narostl dokonce o více než 16 % na 1,244 miliardy korun. Výnosy v segmentu mobilních i pevných linek přitom mírně klesaly. Společnost si ale klesající tržby v tradičních odvětvích vynahrazuje novými službami, zejména O2 TV. K dorovnání tržeb pomohla i slovenská dcera O2.

Klepněte pro větší obrázek

 

Celkový počet mobilních zákazníků dosáhl k 31. březnu 2016 výše 4 888 tisíc, což je o 125 tisíc méně než loni. Ze všech zákazníků už dvě třetiny používají paušální tarif. O2 eviduje zvýšení datového provozu v síti meziročně o 56 %. Počet zákazníků, kteří využívají internet v mobilu, vzrostl o 14 % na 1 591 tisíc. Každý druhý telefon v síti O2 již spadá do kategorie chytrých zařízení, každý pátý přitom podporuje technologii 4G LTE. V síti O2 využívá mobilní internet přes LTE celkem 564 tisíc zákazníků.

Témata článku: O2, Hospodaření a finance

10 komentářů

Nejnovější komentáře

  • PM 27. 4. 2016 13:46:57
    Já nevím, proč na O2 všichni nadáváte. Odešel jsem od nich v roce 2001 a...
  • Andy-BK.cz 27. 4. 2016 8:46:12
    Pracoval jsem na infolince, přesně Vám popíšu, jakým podrazem toho...
  • gollito 27. 4. 2016 7:19:21
    U o2 jsem pracoval jako operator a nikdy bych si sluzby od nich nekoupil...

Určitě si přečtěte