Online banka ZUNO přináší novinky do aplikace mobilního bankovnictví

Klienti mohou platit pomocí QR kódů a na platbu odpoví jediným klikem.

Online banka ZUNO vylepšuje aplikaci mobilního bankovnictví pro chytré telefony s operačními systémy iOS a Android ZUNO Mobile Banking. Klienti nyní mohou platit pomocí QR kódů nebo si můžou přímo přes mobil měnit typy účtů.

“Novinek je hned několik, a to nejen možnost provedení platby pomocí QR kódu,“říká Andrej Čársky, šéf vývoje produktů a elektronického bankovnictví online banky ZUNO. „Zákazníci se nyní dovolají do kontaktního centra jedním kliknutím, nemusí tedy již vyťukávat celé číslo. Jednodušeji se také zorientují ve finančním přehledu na úvodní stránce.”

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Aplikace mobilního bankovnictví je nyní lépe zobrazena na tabletech s Androidem. Klienti si také mohou změnit Účet na Účet Plus jen přes mobil, mohou tak jediným klikem odpovědět na platbu a mít hned k dispozici předvyplněné údaje podle příchozí platby. Přes mobilní bankovnictví lze nyní také rychleji povolit nebo zakázat platby na internetu.

„Online a mobilní bankovnictví ZUNO je pro klienty maximálně intuitivní. Za jeho implementaci také ZUNO získalo cenu v mezinárodní soutěžiBAI-Finacle Global Banking Innovation Awards 2013. Určeno je všem lidem, kteří potřebují jednoduše a rychle manipulovat se svými financemi v jakýkoli čas a na jakémkoli místě, aniž by museli navštěvovat kamenné pobočky,“ dodává Andrej Čársky.

Přehled změn v ZUNO Mobile Banking:

  • platby prostřednictvím QR kódů
  • lepší finanční přehled na welcome page a detaily karet
  • tlačítko pro spojení s kontaktním centrem bez nutnosti zadávat telefonní číslo
  • lepší zobrazení aplikace ZUNO Mobile Banking na tabletech s Androidem
  • zobrazení stavu plnění kritérií plateb kartou a kreditkou pro Účet Plus zdarma
  • možnost změny Účtu na Účet Plus přímo v mobilním bankovnictví
  • pro klienty s Účtem Plus:
    • možnost odpovědět na platbu a vytvořit novou platbu s předem vyplněnými údaji
    • možnost rychleji povolit/zakázat internetové platby – přímo z mobilní aplikace

Online banka ZUNO zahájila svou činnost v roce 2010 na Slovensku, po kterém následovala v polovině roku Česká republika. Patří mezi vůbec první online banky působící v regionu střední a východní Evropy. Během několika málo let se ze start-up společnosti stala online banka s téměř 200 000 klienty nabízející široké produktové portfolio (běžný účet s debetní kartou, spořicí účet, online půjčka a refinancování, kreditní karta nebo kontokorent). Nekonveční značka zaměřená na jednoduchost dle motta Less bank, more life.

Témata článku: Tiskové zprávy