Operátorem za 6 měsíců - Cleverlance dodala CleverBSS řešení na klíč virtuálnímu operátorovi CENTROPOL TELECOM

Cleverlance nasadila řešení CleverBSS a usnadnila tak společnosti CENTROPOL TELECOM vstup na český trh virtuálních mobilních operátorů. Díky řešení CleverBSS mohou zákazníci CENTROPOLu volat za paušální tarify zahrnující mobilní volání, SMS i datové služby. Tarify jsou dále zvýhodněny v případě odběru dalších služeb skupiny CENTROPOL.

Produkt CleverBSS společnosti Cleverlance je komponentové řešení, jehož jednotlivé díly jsou zaměřeny vždy na některou z oblastí problematiky virtuálních operátorů. Ve společnosti CENTROPOL byly nasazeny komponenty pro CRM, billing, webovou samoobsluhu – mujmobil.centropol.cz a portál pro partnerskou síť. S využitím integrační platformy CleverBus vyvíjené rovněž společností Cleverlance byly tyto komponenty plně integrovány nejen mezi sebou, ale také se systémy Vodafone jako poskytovatelem sítě, a s již existujícími aplikacemi CENTROPOLu.

Lukáš Pokrupa, obchodní ředitel skupiny CENTROPOL k projektu doplnil: „Systém dodaný společností Cleverlance nám umožnil velmi rychle nastartovat veškeré procesy potřebné pro spuštění našeho mobilního operátora, včetně integrace nových se stávajícími systémy. A to vše i přes časovou tíseň. Mohli jsme tedy spustit marketingovou kampaň i provoz v původně plánovaných termínech, což nám přineslo významný náskok před konkurencí. Jsme spokojeni i s následnou provozní podporou dodaných informačních systémů. Díky fungující spolupráci můžeme plánovat další rozvoj našeho podnikání v telekomunikacích.“

Mobilní operátor CENTROPOL plánuje do konce letošního roku získat až 60.000 zákazníků, do konce příštího roku pak až 250.000 zákazníků. Do rozjezdu mobilního operátora, včetně podpory prodejní sítě, investuje skupina CENTROPOL až 200 milionů korun.

„Jsme rádi, že jsme Centropolu ve velmi krátké době pomohli rozběhnout novou oblast podnikání. K úspěchu projektu přispěly naše dlouholeté znalosti problematiky telekomunikací zúročené v řešení CleverBSS a vynikající spolupráce se zástupci CENTROPOLu. Celý projekt se podařilo uskutečnit za méně než 6 měsíců a pracovali na něm naši nejlepší specialisté. I nadále budeme poskytovat CENTROPOLu podpůrné služby k dodanému řešení. Současně budeme také pokračovat v dalším rozvoji našeho systému CleverBSS podle potřeb telekomunikačního trhu,“ řekl Michal Šejnoha, Key Account Manager v společnosti Cleverlance.

Dodané řešení CleverBSS je na trhu unikátní z několika důvodů:

  • Pokrývá celou agendu virtuálního operátora, od obsluhy zákazníků prostřednictvím operátorů call centra, partnerské sítě nebo pomocí samoobslužných kanálů, přes možnost flexibilního definování vlastních produktů a služeb nezávisle na hostujícím operátorovi, až po fakturaci, ošetření rizik nebo případné vymáhání pohledávek. Součástí produktu je hotová integrace na hostujícího mobilního operátora.
  • Umožňuje plně se přizpůsobit prostředí fungující firmy. Dovoluje snadné napojení na existující aplikace klienta a také výběr pouze těch komponent, které klient opravdu potřebuje.
  • Volitelnou součástí řešení je rovněž integrační platforma CleverBus. CleverBus zajišťuje automatizaci procesů, zvyšuje dostupnost celého prostředí, garantuje správné doručení zpráv, vysoký výkon a snadnou správu během provozu. Umožnuje minimalizovat dopady případných odstávek jednotlivých systémů a snižuje dopady změnových požadavků na jednotlivé systémy. Představuje také univerzální integrační nástroj, který může být s výhodou využit v dalších projektech.
  • Celé řešení je nasazeno a připraveno k použití v řádu jednotek měsíců.
  • CleverBSS není jen software. Spolu s CleverBSSem poskytuje Cleverlance dlouholeté zkušeností konzultantů z oblasti komunikací, které umožní novým mobilním operátorům správně nastavit business plán, implementační projekt a projít tak typickými nástrahami této oblasti podnikání.

Témata článku: Tiskové zprávy, Centropol

Určitě si přečtěte

Centropol zvýhodňuje tarify a ruší dvojí ceny

Centropol zvýhodňuje tarify a ruší dvojí ceny

Sjednocování poprvé v historii znamená snižování cen namísto zdražování, tarify jsou navíc nově bez závazku. Druhá fáze mobilizace proti drahotě začíná.

6.  2.  2014 | Pospíšil Aleš | 39

ČEZ vs. Centropol. Kdo umí telekomunikace lépe?

ČEZ vs. Centropol. Kdo umí telekomunikace lépe?

Dodávají plyn a elektřinu, tak proč nemít pod jednou střechou i telekomunikace... Zevrubně jsme porovnali nabídku volání obou dodavatelů energií.

18.  10.  2013 | Pospíšil Aleš | 35

Dnes startuje Centropol, chce mít 60 tisíc zákazníků

Dnes startuje Centropol, chce mít 60 tisíc zákazníků

Do konce roku 60 tisíc klientů, příští rok celkem 200 tisíc. Takové jsou plány virtuála Centropol, který ode dneška nabízí mobilní paušální tarify.

9.  9.  2013 | Láska Jan | 66

Centropol: virtuál láká na čtvrt roku za 1 Kč

Centropol: virtuál láká na čtvrt roku za 1 Kč

Kromě plynu a elektřiny bude Centropol prodávat také mobilní telekomunikační služby. Tři měsíce bez paušálních poplatků zní jako skvělé lákadlo.

27.  8.  2013 | Kůžel Filip | 34