Operátoři investují miliardy do reklamy, nejvíc utratil Vodafone

Nejvíce prostředků za reklamu mezi českými operátory vloni investoval Vodafone. Zákazníci se o telekomunikačních službách dozvídali hlavně z televize (připomeňte si vánoční kampaň operátora). Vyplývá to z analýzy reklamních výdajů společnosti Admosphere.

Vodafone jako jediný překročil hranici jedné miliardy korun, v loňském roce nakoupil reklamní a inzertní plochy za více než 1,1 miliardy korun. Jeho nejvýznamnější konkurenti zůstali ve výdajích do reklamy o něco skromnější. T-Mobile Czech Republic proinzeroval 774,3 milionu korun a Telefónica O2 ČR 647,9 milionu korun. Dohromady investice společností Vodafone, T-Mobile a Tefefónica tvoří téměř 93 procent výdajů na reklamu z celého telekomunikačního segmentu.

Klepněte pro větší obrázek

Své zákazníky se v roce 2010 snažili čeští operátoři oslovit zejména prostřednictvím televize. Vodafone nakoupil televizní prostor za více než půl miliardy korun, Telefónica O2 a T-Mobile do televize investovaly každý po jedné třetině miliardy. Údaje společnosti Admosphere vycházejí čistě z ceníkových cen, analýza proto nezahrnuje vliv hromadných slev, zákaznických cen či bonusů. Ve skutečnosti tak reklamní výdaje mohou být nižší.

Témata článku: Operátoři, Vodafone, T-Mobile, O2

35 komentářů

Nejnovější komentáře

  • Šárka 10. 3. 2011 7:43:35
    Naprosto s Vámi souhlasím.řeším 3 měsíce problémy s internetem v mobilu a...
  • marty 5. 2. 2011 18:37:37
    Sami operatori asi tezko zmeni svou cenovou politiku ve prospech klientu....
  • marty 3. 2. 2011 11:57:21
    To je paráda. A kdo to zaplatil? Zase my. Pojďme s tím už zkusit něco...
Určitě si přečtěte

Top 10: Nejprodávanější smartphony u českých operátorů za leden 2017

Top 10: Nejprodávanější smartphony u českých operátorů za leden 2017

** Zákazníci mají zájem o levné smartphony za cenu okolo 5 tisíc ** Ze značek se nejvíc daří Samsungu a Huawei ** iPhone 7 se dostal do Top 10 dvou operátorů

10.  2.  2017 | Láska Jan | 4