Portál T-Music získal novou podobu

Hudební portál t-music společnosti T-Mobile byl kompletně inovován. Operátor se rozhodl celý jeho koncept přepracovat tak, aby plně odpovídal moderním trendům. Ve své dosavadní podobě web fungoval více než čtyři roky a během této doby prošel jen několika dílčími změnami designu a funkcionalit.

„Nový portál t-music se zákazníkům zobrazí vždy tak, aby byl uživatelsky co nejpřehlednější a nejpříjemnější – bez ohledu na to, zda si stránky otevřou prostřednictvím počítače, chytrého telefonu nebo tabletu,“ říká Markéta Vychytilová, manažerka sponzoringu a akcí T-Mobile, a dodává: „Tím jsme odstranili jednu ze slabin předchozí verze.“ Vzhledem k tomu, že aktuálně probíhá přibližně 12 % přístupů právě přes mobilní telefony a tablety a tento podíl stále roste, jde o důležitý krok přinášející atraktivní, srozumitelný a čistě působící design.

T-Mobile se zaměřil zejména na nejpopulárnější sekce, jako jsou Magazín, t-music chart, Databáze interpretů
a Speciální akce pro návštěvníky (soutěže, koncerty a jiné). Zároveň z portálu odstranil minimálně využívané funkcionality. Operátor postupně plánuje doplňovat t-music o sekce a služby, jež budou jeho podobu i obsah pro zákazníky dále zatraktivňovat.

Hudební portál t-music byl spuštěn v roce 2002. Od té doby na něm bylo publikováno necelých 7 000 článků a vyhlášeno 540 soutěží, kterých se zúčastnilo více než 90 tisíc soutěžících. Portál má v současné době více než 170 tisíc registrovaných uživatelů.

Témata článku: Tiskové zprávy