Průšvih Vodafonu pokračuje, FUP se sám vrací k příplatkové variantě

Přechod na automatické navýšení FUP limitu a automatický příplatek jsou černou kaňkou na logu Vodafonu. Na náladě nepřidal ani startovací víkend, kdy si lidé tuto novinku chtěli poprvé deaktivovat, ale nemohli kvůli odstávce systémů. Dnes nešťastná historie pokračuje, na Twitteru se ozývají uživatelé, kteří se v samoobsluze vrátili ke starému způsobu účtování mobilního internetu, ale po pár dnech je nastavení služby zpátky na novém „příplatkovém“ systému.

Proto doporučujeme: zajděte se raději ještě jednou podívat do samoobsluhy. I když jste se o záležitost zajímali a nastavení provedli, dost možná budete muset tento postup zopakovat. Budeme rádi, když se v diskuzi podělíte s tím, jak vaše kontrola dopadla.

Klepněte pro větší obrázek 
Jedna z diskuzí k tématu na Twitteru (@tangero)

Doufejme, že je to od Vodafonu chyba technického charakteru, nikoliv úmysl. Na podrobnosti jsme se zeptali na tiskovém oddělení operátora, vyjádření přidáme do článku později.

Aktualizováno v 17:30
Tisková mluvčí Vodafonu poslala toto vysvětlení: „Víme, že si několik zákazníků (jednotky) ještě před 13. 9. 2014 zakázali původní službu Automatické navýšení objemu dat, tedy službu, kterou si mohli před uvedením služby Data nad rámec aktivovat sami. Domnívali se, že tím, že neměli toto předchozí automatické navýšení zapnuté, tak se už o nic nemusí starat. Ale bohužel měli vypnutou předchozí službu, ne tu, co jsme spouštěli od 13. 9. 2014. Pokud se zákazník rozhodne změnit tarif, tak se služba vždy znovu zapne, protože je součástí základního nastavení datových balíčků.“

Minimálně následující tweet a v něm uvedené datum však toto vysvětlení popírá.

A ještě jeden tweet. Do diskuze se vložil předseda Rady ČTÚ Jaromír Novák:

Témata článku: ČTÚ, Kauzy, FUP

44 komentářů

Nejnovější komentáře

  • Kewl 9. 10. 2014 14:02:21
    Dívám se, že pro většinu lidí tady v diskusi je používání mobilního...
  • Tomáš Toufar 8. 10. 2014 8:44:52
    Já nevím že se lidi pořád něčemu divíte u VF. Už před rokem jsem si u nich...
  • TrueStory 7. 10. 2014 21:44:15
    No jo - ČSSD protlačila v čele s panem ministrem Mládkem novelu ZoEK,...
Určitě si přečtěte

Domlouvají se operátoři na cenách? ÚOHS bude šetřit, ČTÚ analyzuje

Domlouvají se operátoři na cenách? ÚOHS bude šetřit, ČTÚ analyzuje

** Na operátory si posvítí ÚOHS, šetření si vyžádal premiér Sobotka ** ČTÚ provádí tříkriteriální analýzu, hotovo bude během jara ** Trio operátorů v ČR je učebnicovým oligopolem, pociťujeme to všichni

14.  3.  2017 | Pospíšil Aleš | 75

Na kterého operátora si nejvíce stěžujete u ČTÚ? S přehledem vede O2

Na kterého operátora si nejvíce stěžujete u ČTÚ? S přehledem vede O2

** Nejvíce stížností a dotazů dostává ČTÚ na služby O2 ** Na T-Mobile s Vodafonem chodí zhruba třetina stížností ** Stěžujete si hlavně na blokování dat, předplaDENku či zdražování tarifů

6.  3.  2017 | Pospíšil Aleš | 29

MPO: Usmlouvejte si nízké ceny jako na tržišti nebo odjeďte do Polska [komentář]

MPO: Usmlouvejte si nízké ceny jako na tržišti nebo odjeďte do Polska [komentář]

** Politická debata nad předraženými mobilními daty pokračuje ** Nový náměstek MPO schvaluje handlovat o ceny jako na tržišti ** Za polskými cenami máme prý odjet do Polska

15.  2.  2017 | Láska Jan | 50