Průšvih Vodafonu pokračuje, FUP se sám vrací k příplatkové variantě

Přechod na automatické navýšení FUP limitu a automatický příplatek jsou černou kaňkou na logu Vodafonu. Na náladě nepřidal ani startovací víkend, kdy si lidé tuto novinku chtěli poprvé deaktivovat, ale nemohli kvůli odstávce systémů. Dnes nešťastná historie pokračuje, na Twitteru se ozývají uživatelé, kteří se v samoobsluze vrátili ke starému způsobu účtování mobilního internetu, ale po pár dnech je nastavení služby zpátky na novém „příplatkovém“ systému.

Proto doporučujeme: zajděte se raději ještě jednou podívat do samoobsluhy. I když jste se o záležitost zajímali a nastavení provedli, dost možná budete muset tento postup zopakovat. Budeme rádi, když se v diskuzi podělíte s tím, jak vaše kontrola dopadla.

Klepněte pro větší obrázek 
Jedna z diskuzí k tématu na Twitteru (@tangero)

Doufejme, že je to od Vodafonu chyba technického charakteru, nikoliv úmysl. Na podrobnosti jsme se zeptali na tiskovém oddělení operátora, vyjádření přidáme do článku později.

Aktualizováno v 17:30
Tisková mluvčí Vodafonu poslala toto vysvětlení: „Víme, že si několik zákazníků (jednotky) ještě před 13. 9. 2014 zakázali původní službu Automatické navýšení objemu dat, tedy službu, kterou si mohli před uvedením služby Data nad rámec aktivovat sami. Domnívali se, že tím, že neměli toto předchozí automatické navýšení zapnuté, tak se už o nic nemusí starat. Ale bohužel měli vypnutou předchozí službu, ne tu, co jsme spouštěli od 13. 9. 2014. Pokud se zákazník rozhodne změnit tarif, tak se služba vždy znovu zapne, protože je součástí základního nastavení datových balíčků.“

Minimálně následující tweet a v něm uvedené datum však toto vysvětlení popírá.

A ještě jeden tweet. Do diskuze se vložil předseda Rady ČTÚ Jaromír Novák:

Témata článku: Kauzy, ČTÚ, FUP

44 komentářů

Nejnovější komentáře

  • Kewl 9. 10. 2014 14:02:21
    Dívám se, že pro většinu lidí tady v diskusi je používání mobilního...
  • Tomáš Toufar 8. 10. 2014 8:44:52
    Já nevím že se lidi pořád něčemu divíte u VF. Už před rokem jsem si u nich...
  • TrueStory 7. 10. 2014 21:44:15
    No jo - ČSSD protlačila v čele s panem ministrem Mládkem novelu ZoEK,...
Určitě si přečtěte

Cynický Týden mobilně 360: Vánoce, operáci a Xiaomi Mi Note 2

Cynický Týden mobilně 360: Vánoce, operáci a Xiaomi Mi Note 2

** Zavádíme nový termit. Operák je nepříliš dobrý operátor ** Kritizujeme dárek pro vozíčkáře. Jsme cyničtí, nebo je chyba jinde? ** Představíme vám krásný Xiaomi Mi Note 2

19.  11.  2016 | Kůžel Filip, Láska Jan | 34

Mobilní data máme jako z roku 2003, říká člen Rady ČTÚ Ondřej Malý

Mobilní data máme jako z roku 2003, říká člen Rady ČTÚ Ondřej Malý

** Předražené tarify, mobilní data násobně dražší než u sousedů a strádající spotřebitel. To je stav českých telekomunikací. ** Na nízké úrovni je i ochrana zdejšího spotřebitele. ** ...říká člen Rady ČTÚ Ondřej Malý. Proč?

17.  11.  2016 | E15.cz , Hamplová Šárka | 17