První český web specializovaný na mobilní marketing

Mezi českými weby, zabývajícími se marketingem, se vyprofiloval první, specializující se na mobilní reklamu. Bude přinášet inspiraci a poukazovat na výhody mobilního marketingu, s přihlédnutím na české prostředí.

Na stránkách reklamavtelefonu.cz je publikováno pravidelné zpravodajství ze světa reklamy v mobilních zařízeních, jako jsou mobilní telefony či tablety, zajímavosti o mobilních aplikacích, o optimalizaci webových stránek pro tato zařízení a v neposlední řadě doporučení pro přípravu reklamních kampaní v telefonech, a to jak formou textové, tak bannerové reklamy. Pozornost je věnována také použití QR kódů, SMS reklamě či SMS soutěžím.

Komu je web určen?

Cílovou skupinou čtenářů jsou především zadavatelé marketingových kampaní pro mobilní zařízení, ale mezi návštěvníky nejsou výjimkou zástupci médií či např. vývojáři mobilních aplikací, které chtějí zpropagovat či zpeněžit. Profesionálové tak u nás najdou inspiraci ze zahraničí i ČR, případové studie či zajímavé statistiky, zatímco začátečníkům radíme, jak v mobilních telefonech začít inzerovat přes reklamní systémy AdWords, Sklik a AdMob, či vydělávat přes AdSense.

Tento nezávislý web nabízí profesionálům z oboru možnost na něm publikovat zajímavosti, své zkušenosti či případové studie. Médiím pomůže s konzultacemi při tvorbě článků o reklamě v mobilních telefonech.

Jeden z představitelů, redaktor Viktor Ševčík o webu řekl: „Podle některých studií* bude v roce 2014 více obyvatel EU prohlížet web z telefonu než z PC. Už teď je ale i v ČR kombinace ceny, nepřehlédnutelnosti, měřitelnosti a jednoduchosti nasazení kampaně v telefonech jedinečná a přitom velmi málo využívaná. A to navzdory tomu, že takovou reklamou u nás můžeme zasáhnout už téměř 3 miliony uživatelů. V budoucnu se to změní a my chceme být u toho.“

* Odhady společnosti ComScore

O projektu reklamavtelefonu.cz

Internetové stránky zahájily provoz na začátku roku 2012 s cílem založit platformu pro sdílení informací pro profesionály z oboru mobilního marketingu. Obsahem je jak původní zpravodajství, tak shromažďování informací důležitých pro tuto cílovou skupinu.

Témata článku: Tiskové zprávy