Reklama, co stojí za vidění: Neměl Nokii, tak si musel uříznout ruku

Jak z funkce, která párkrát do roka může přijít vhod, udělat funkci životně důležitou? Asi tak by se dala shrnout nejnovější reklama na Nokii ze série „Co my umíme a Apple ne“ (pouze náš pracovní název, viz také Nokia má zoom, iPhone ne, nebo iPhone fotí hodně, Nokia kvalitně). Ne že by funkce Super Sensitive Touch umožňující ovládat kapacitní dotykový displej i v rukavicích byla k ničemu, ale jak dlouho asi trvalo, než vzniknul takhle absurdní scénář? Jak moc tohle Nokia myslí vážně a jak moc to je sarkasmus?

Témata článku: Nokia, Technologie, Reklama

42 komentářů

Nejnovější komentáře

  • qmoxxx 31. 8. 2013 21:32:02
    Ta reklama vo mne vyvolava skor dalsie otazky ako zaujem o telefon ? Co...
  • cKlasa 30. 8. 2013 18:12:14
    Nedalo mi to a musl som to vyskusat (rukavicu, nie rezanie ruky...) iPhone...
  • Pavel Sychra 30. 8. 2013 16:39:52
    Presne pro tyto typky se hodi NOKIA. Nedokazi pouzit mozek, tak musi...
Určitě si přečtěte