Sea Hero si v ČR stáhlo více než 100 tisíc lidí

Mobilní hru Sea Hero, která pomůže vědcům v boji proti demenci, si v České republice stáhlo přes 100 tisíc lidí. T-Mobile Czech Republic tak ve skupině Deutsche Telekom dosáhl jednoho z nejvyšších počtů stažení. Ze zemí skupiny DT se srovnatelným počtem obyvatel si hru stáhlo více uživatelů pouze v Maďarsku (přes 120 tisíc). Absolutně největšího počtu stažení bylo dosaženo v USA (přes 150 tisíc), kde ale žije v porovnání s Českou republikou zhruba 30x více obyvatel.

Český T-Mobile zahájil propagaci hry 4. května tiskovou konferencí v pražském Karolinu ve spolupráci s prof. Jakubem Hortem z Neurologické kliniky 2. LF UK a FN Motol, odborným garantem Sea Hero v České republice, a Alzheimer nadačním fondem. Během května operátor postupně spustil marketingovou kampaň (TV, outdoor, online, print, shopy) a v červnu přidal facebookovou kampaň s názvem Nebuď dement. V jejím rámci vzniklo mimo jiné video známého youtubera Jirky Krále, které za 12 dní od publikování zaznamenalo téměř 230 tisíc zhlédnutí.

V červenci bude T-Mobile Sea Hero podporovat na letních hudebních festivalech, jichž se účastní jako partner, tedy na Rock for People a Kryštof Kempech.

Přesně před měsícem operátor oznámil, že hru si celosvětově do svých chytrých telefonů a tabletů uložil už milion lidí, kteří jejím hraním poskytli vědcům data odpovídající více než 1 500 rokům klasického výzkumu (viz tisková zpráva zde). Více o Sea Hero se dočtete na stránce seahero.cz.

Témata článku: Tiskové zprávy