Své zákazníky bude Lama mobile informovat prostřednictvím nové služby

LAMA mobile zkvalitňuje své služby pro zákazníky. Ke stávajícímu tarifu FÉROVÁ LAMA přidává zdarma nové vylepšení. To spočívá v podobě informační SMS o zpětné kalkulaci ceny volání. Služba zákazníkovi sdělí, že právě vstoupil do levnějšího pásma tarifu. Automaticky se mu tak zlevňují i předešlé provolané minuty. LAMA mobile nabízí v tarifu FÉROVÁ LAMA tři pásma.

U všech tarifů LAMA mobile platí vteřinová tarifikace již od začátku hovoru, což dále snižuje náklady na volání až o 30 %, protože více než 70 % hovorů skončí dříve, než uplyne první minuta.

„Sazba za minutu volání se snižuje podle počtu provolaných minut. Jakmile zákazník dosáhne výhodnějšího pásma, levnější má i všechny předchozí provolané minuty v daném zúčtovacím období,“ vysvětluje fungování tarifu manažerka marketingové komunikace a značky LAMA mobile Veronika Kliská. „Abychom zákazníkům pomohli držet jejich náklady pod kontrolou a aby byli informováni o tom, jaká sazba jim bude účtována, zavádíme informační SMS, která bude zákazníkovi zaslána vždy s přechodem do levnějšího pásma,“ dodává Kliská.

LAMA mobile nabízí snížení sazby za volání v závislosti na počtu provolaných minut. FÉROVÁ LAMA funguje v následujícím rozdělení pásem volání:

  • 0-150 minut – 2,90 Kč/min,
  • 151-350 minut – 2,00 Kč/min
  • 351 a více minut – 1,00 Kč/min

 

Témata článku: Tiskové zprávy