T-Mobile: Motorkáři končí, ale Vojta s Lukášem jedou dál

Když začnou hlášky z reklamy přecházet do lidové slovesnosti, je to pro autory ta největší odměna. A přesně to se povedlo T-Mobilu, týmu kolem Martina Jaroše a spotům s motorkáři Vojtou Kotkem a Lukášem Palváskem. Vy jste snad v okolí neslyšeli výrazy jako „Tydýt“, nebo „asi jinej gang“?

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
bezelstný Tydýt • drsný biker Vojta • gang
stážka s prasetem • motorkáři s Martinem Jarošem • ...a Hurykán Dalibor Janda (foto: Martin Jaroš)

Motorkářská série u T-Mobilu končí a tvůrci ji zakončují videem „making of“. I s ním je sranda, podívejte se níže. My jsme se zeptali Martina Jaroše, co bude dál…

„Motorkáři byli super a všichni jsme si je užili - nejvíc se líbil úvodní Jinej gang a pak Tydýt. Od Gangu jsme to čekali, ale Tydýt nás překvapil – o to líp. Hlavní je, že reklamy se nejenom líbily, ale hlavně přeplnily všechny cíle (prodejní i značkové). Teď je ale potřeba popojet zase dál, aby se dobrá věc neomrzela. Pokračujeme ovšem s Lukášem a Vojtou – lidi si to na internetu jednoznačně vyžádali – jen je zas vezmeme do jiného prostředí. A bude to hodně velká změna, máte se na co těšit!“

Témata článku: Operátoři, T-Mobile

13 komentářů

Nejnovější komentáře

  • David Pokorný 28. 7. 2012 11:10:32
    HURAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA uz bylo na case. mistama byly sice vtipny,ale...
  • Petr Žďárský 24. 7. 2012 15:03:29
    Hmm, tak ta prvni reklama mozna byla dobra. Sice ani nevim na jaky balicek...
  • byl jsem_s55 24. 7. 2012 14:24:23
    Že by zrovna slovo tydýt bylo "vynálezem" reklamy T-M; slovem dříve...
Určitě si přečtěte