T-Mobile podcenil první odstávku. Nešlo obnovit data po vyčerpání FUP

T-Mobile o tomto víkendu zahájil první z řady několika plánovaných odstávek za účelem nasazení nového zákaznického systému. Operátor s předstihem upozorňoval na nedostupnost některých služeb, které souvisí s nastavováním zákaznických účtů. Volání, SMS a datové služby odstávka nijak ovlivnit neměla. Jak nás ale upozornilo nezávisle na sobě několik čtenářů, už během prvního dne se vyskytly problémy v obnovení datového FUP limitu.

Klepněte pro větší obrázek
S touto stránkou se setkali zákazníci T-Mobilu, kteří se pokoušeli navýšit datový limit v době odstávky

S problémem se potýkali zákazníci, kteří během odstávky vyčerpali FUP limit v rámci svého tarifu a chtěli podle instrukcí operátora přes provizorní mobilní stránku dokoupit dodatečná data. Navýšení limitu neproběhlo a podle uživatelů stěžujících si na facebookové stránce operátora se datové přenosy obnovit nepodařilo ani v aplikaci Můj T-Mobile. Dokoupené objemy se zřejmě uživatelům načtou až v pondělí po skončení odstávky.

Témata článku: Internet v mobilu, T-Mobile, Kauzy, FUP

14 komentářů

Nejnovější komentáře

  • Tomáš Kupec 2. 8. 2016 14:29:42
    Zajímavé, že se nikdy nestane, že by jim to během odstávky přestalo...
  • XLADI 31. 7. 2016 21:37:46
    Tak hlavní je že se to zaúčtovalo.
  • Merediction 31. 7. 2016 19:43:59
    Chci fotku člověka, co si chtěl dokoupit 60mb za 29kč :D

Určitě si přečtěte