T-Mobile si vybral billing řešení od Ericssonu

Společnost Ericsson (NASDAQ:ERIC) a mobilní operátor T-Mobile, působící ve více zemích světa, se dohodly na další spolupráci. T-Mobile nasadí do ostrého provozu nejnovější IT řešení Ericsson Service Agility, které mezinárodnímu operátorovi pomůže zlepšit obchodní a IT procesy související s fakturací zákazníkům. Od nového softwaru T-Mobile očekává další růst, nové příležitosti a konkurenční výhodu na trhu.

Novinka se bude týkat všech operátorů působících pod značkou T-Mobile a MetroPCS a zahrnuje dlouhodobé řízené služby, jakož i nasazení řešení provozní a obchodní podpory (OSS/BSS), které zajistí Ericsson. V rámci tohoto projektu Ericsson nasadí své Service Agility řešení, které zahrnuje zúčtování, fakturaci, správu objednávek, produktů a řízení zákazníků. Podle dohody obou partnerů tyto služby a provoz řešení zůstane ve zprávě Ericssonu.

S tímto revolučním řešením bude T-Mobile schopen velmi rychle a flexibilně zavádět nové služby a dále zlepšovat spokojenost zákazníků se službami operátora. Navíc zákazníci T- Mobilu získají pohled na fakturační proces v reálném čase a úplnou kontrolu nad svým zákaznickým účtem. Jakékoliv změny tak bude zákazník schopen provést sám a ihned, aniž by musel kontaktovat pobočku nebo call centrum. Pro klienty to znamená více pohodlí, pro operátora zase snížení zatížení jeho operačních kapacit. Změna přinese i finanční úspory.

Tento projekt nám přinese požadovanou agilitu, kterou potřebujeme pro další růst naší zákaznické báze," řekl Neville Ray, technologický šéf T - Mobile. Spolupráce s Ericssonem rozšíří naši infrastrukturu a našim zákazníkům tak budeme schopni pomoci k lepšímu a komfortnějšímu životnímu stylu."

"Toto řešení umožní T-Mobilu vytvářet, spouštět a řídit služby efektivně tak, aby operátor mohl přinášet stále nové nabídky," připomněl Per Borgklint, senior vice-prezident a šéf Business Unit Support Solutions společnosti Ericsson. „T-Mobile získá to nejmodernější, co OSS/BSS řešení dnes přinášejí. Operátorovi to umožní překračovat očekávání svých zákazníků."

O systémech OSS/BSS

OSS/BSS systémy (Operation Support System/Business Support System) jsou páteří každé společnosti, která prodává telekomunikační služby. Spojují v sobě podporu správních činností operátora a zákaznických služeb, zahrnujících fakturaci, objednávky, řízení vztahů se zákazníky ,či práci call center. Aby operátoři mohli naplňovat požadavky zákazníků, potřebují neustále zlepšovat své zákaznické služby a zároveň být efektivní. Ericsson přináší operátorům flexibilitu, výkonnost a agilitu svým balíkem OSS/BSS řešení, jakož i prvotřídním konzultingem, systémovou integrací a schopností řídit služby.

Témata článku: Tiskové zprávy