T-Mobile testuje sestřenici Apple Siri. Vypomáhá na infolince

T-Mobile spustil zkušební provoz nové technologie pro rozpoznávání řeči (ASR) v rámci hlasového automatu na své infolince. Zákazníkům pomůže s řešením jednoduchých úkonů, pro začátek je nasazena v sekci s informacemi o roamingových službách.

Zákazník místo tradičního mačkání čísel podle návodu hlasového automatu zřetelně vysloví název země, u které ho zajímají ceny za volání a další služby. Systém (za ideálních podmínek) rozpozná dotaz a obratem sdělí požadované informace. Služba je nyní otevřena v testovacím režimu pro zákazníky, jejichž telefonní čísla končí číslicemi 1 – 3.  Novou funkci hlasového automatu již vyzkoušeli tisíce klientů, a z dosavadního měření vyplývá, že zákaznická spokojenost je vysoká.

Zajímavé je, že toto řešení T-Mobilu dodala společnost Nuance. Ta mimo jiné spolupracovala s Applem na vývoji slavné hlasové asistentky Siri.

Témata článku: Apple, T-Mobile, Technologie, Siri

3 komentářů

Nejnovější komentáře

  • mobilman 17. 7. 2014 8:55:12
    Kde jsou ty časy Paegasu a heslo "Lidé mluví s lidmi 24 hodin denně" ,...
  • FrantisekKoudelka 17. 7. 2014 8:44:13
    Tohle už někde bylo. Automat se zeptal, co chcete, řekli jste "fakturace"...
  • vlkodlaq 17. 7. 2014 7:27:04
    Už se těším na "příkaz nebyl rozpoznán, prosím opakujte" :-) Na druhou...
Určitě si přečtěte

Honor V9: Atraktivní barvy, skvělý design a masivní baterie

Honor V9: Atraktivní barvy, skvělý design a masivní baterie

** Je osazen duální fotoaparátem ** Ukrývá stejný procesor, který využívá i Huawei Mate 9 ** Na evropském trhu by se měl prodávat jako Honor 8 Pro

23.  2.  2017 | Měchura Milan | 11

Zrůdičky, podivnosti a jiné mobily, které se úplně nepovedly

Zrůdičky, podivnosti a jiné mobily, které se úplně nepovedly

** Jsou to exoti, kterým není rovno. Byla to hodně pestrá doba… ** Někdy chtěl designér šokovat, jindy prostě neměl talent ** Vzpomněli jste si na zrůdu, která ve sbírce chybí? Pište do diskuze

20.  2.  2017 | Kůžel Filip, Miksa Martin | 49