T-Mobile v pololetí udržel zákazníky i tržby z mobilních služeb

T-Mobile zveřejnil výsledky hospodaření za první pololetí letošního roku. K 30. červnu operátor obsluhoval lehce přes 6 milionů mobilních zákazníků a udržel si tak pozici české operátorské jedničky. Podíl „cennějších“ paušálních zákazníků je ale u T-Mobilu stále nejnižší ze všech tří českých operátorů a dosahuje 60 %. Průměrná měsíční útrata na zákazníka se ustálila na 250 Kč měsíčně.

Klepněte pro větší obrázek

Spotřeba mobilních služeb se opět zvýšila, nejvýrazněji v oblasti mobilního internetu. Objem dat přenesených v síti T-Mobile se meziročně více než zdvojnásobil na celkových 14 593 terabytů. V daném období uživatelé mobilních služeb v průměru provolali 158 minut měsíčně, což představuje meziroční nárůst o 1,7 %.

Klepněte pro větší obrázek

V prvních šesti měsících roku 2016 celkové tržby ze všech služeb dosáhly 12,8 miliardy korun, což je meziročně mírný 3% pokles. Za tímto poklesem ale překvapivě nestojí mobilní služby, jejichž tržby operátor dokonce mírně navýšil na 9 miliard korun. Trend rozšiřování datových služeb a růst jejich spotřeby se odrazil v podílu nehlasových služeb na ARPU z mobilních služeb, který činil 47 %. Znamená to, že průměrný zákazník ze své měsíční faktury 250 Kč zhruba 120 Kč utratí za mobilní data.

Témata článku: T-Mobile, Hospodaření a finance

7 komentářů

Nejnovější komentáře

  • Nick Cave 12. 8. 2016 23:47:16
    On je v tom i Kaktus, bez něj by mohli zavřít krám :-)
  • Milan Ptáček 11. 8. 2016 18:54:04
    Taky jsem od nich po dvaceti letech utekl z paušálu na twist,ale data mám...
  • AsiJá 11. 8. 2016 17:19:46
    Když tvrdím, že mobilní opice neumí motivovat k vyšší útratě, lepšími...

Určitě si přečtěte