Telefónica nabízí v Moravskoslezském kraji nové pracovní příležitosti

30. ledna 2012
Spustili jsme Katalog tabletů

Telefónica rozšiřuje služby svého call centra v Ostravě. V průběhu následujících měsíců vytvoří přibližně 150 nových pracovních míst. Počet operátorů call centra se tak oproti loňskému roku zvýší o 14 procent. Za poslední tři roky vzrostl počet zaměstnanců ostravského call centra již o 33 procent (o více než 300 zaměstnanců).

"Práce v call centru je ideální pro čerstvé absolventy, ale i další zájemce bez praxe. Uchazeči tak můžou získat své první pracovní zkušenosti a nastartovat kariéru v silné mezinárodní společnosti, která nabízí dostatek možností k profesnímu růstu. Průměrný věk zaměstnanců ostravského call centra je v současnosti přibližně 31 let," říká Ctirad Lolek, ředitel divize lidských zdrojů společnosti Telefónica Czech Republic.

"Aktuálněhledáme konzultanty pro péči o soukromé zákazníky a pro telefonní prodej," uvádí Aleš Jelínek, ředitel pro zákaznickou péči společnosti Telefónica Czech Republic. " Stejně jako v našich ostatních call centrech, projdou i zde nejdřív nováčci důkladným školením, kde se seznámí s firmou, telekomunikačním trhem a portfoliem služeb. Samozřejmě je proškolíme v oblasti komunikace se zákazníky a naučí se pracovat i s našimi systémy," dodává.

Telefónica je největším provozovatelem call center v České republice. Pracuje v nich přes 3000 zaměstnanců.

Vývoj počtu zaměstnanců v call centru Ostrava

RokPočet zaměstnanců
2009633
2010654
2011942
20121092

Call centrum v Ostravě je největším centrem péče o zákazníky, které Telefónica v České republice provozuje. Operátoři se odtud věnují soukromým i firemním zákazníkům, telefonnímu prodeji a vymáhání pohledávek. Call centrum v Ostravě v letošním roce odbaví až 5,5 miliónů hovorů a požadavků. Jeden konzultant vyřídí za měsíc průměrně 800 až 1000 hovorů. Jeden hovor pak trvá průměrně 4 minuty a další 4 minuty jeho zpracování.

"Vytvoření nových pracovních míst v call centru pozitivně přispěje k ovlivnění nabídky práce v Ostravě. V současné době evidujeme téměř 12 uchazečů na jedno pracovní místo. Nabídka práce přitom může oslovit zejména uchazeče se středoškolským vzděláním, kterých jsme koncem prosince 2011 evidovali 15,5 tisíce," vysvětlila Vladana Piskořová, vedoucí referátu trhu práce krajské pobočky Úřadu práce ČR v Ostravě.

Program Think Big

Mladí nejen v Moravskoslezském kraji přitom mají možnost získat od společnosti Telefónica podporu i v neziskové oblasti. Díky dlouhodobému programu Think Big mohou uskutečnit své nápady a něco vytvořit nebo změnit ve svém okolí. Jen v loňském roce, kdy byl komunitní program Think Big zahájen, Telefónica ze 300 přihlášených projektů mladých lidí přispěla na realizaci 100 nápadů. V Moravskoslezském kraji získalo podporu 12 projektů v celkové výši přesahující 730 tisíc korun. Na každý rok je přitom k dispozici až 12 milionů korun, které se mezi mladé s nápady rozdělí. Pro letošní rok bylo v Moravskoslezském kraji schváleno 13 projektů v celkové hodnotě téměř 740 tisíc korun.

Think Big poskytuje mladým lidem, kteří projekty přihlásili, nejen finanční prostředky, ale i trénink komunikačních a prezentačních dovedností od zkušených lektorů, základní technologické vybavení a pomocnou ruku z řad zaměstnanců Telefónica. Veškeré podmínky a informace jsou k dispozici na webové stránce www.o2thinkbig.cz.

Témata článku: Tiskové zprávy