Český Telecom připoijil k internetu již 350 000 zákazníků

Diskuze čtenářů k článku

marian  |  14. 05. 2006 17:40

mám své zkušenosti-zažádal jsem o obnovu vypovězené linky 17.2, linka zapojena 18.2., adsl zahájil 18.4.- po 18 urgencích, cca 18 hod. protelefonovaných s poruchovou linkou a 10 návštěvách point prodejny. Reklamoval jsem účet - samozřejmě marně-společnost přece postupovala správně a konec konců poruchu nahlášenou jsem nakonec odvolal sám!!!!!. Tak si připadám jako pitomec, že jsem k nim ještě jednou vlezl, ale na druho stranu - copak máme my na vesnici nějakou jinou volbu ? S WIFI společnostmi jsem se nedostal dál, než k poptávce, na kterou jsem po 3 měsících nedostal žádnou solidní nabídku - za niž nepovažuji připojení na 128 MB za 3000 zřiz. poplatků a 500 Kč měsíčně, takže ti co mají štěstí, ať si ho sakra váží

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mrkuc  |  27. 04. 2006 12:52

Jít k Telecomu kvůli internetu ? Nigdá, to je zoufalství ! Mám Wi-fi 2 mega, telefon zadarmo, volání levné Voip a 3.000 na rok, špičkové služby a ty jejich dráty jsem dávno strčil někam. Cena ? Pchá - pět stovek měsíčně. Poradím, nepodporujte nenažraného molocha.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek  |  30. 04. 2006 16:51

ty si asi myslis ze ma kazdy moznost mit wifi to si asi spad z visne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  09. 05. 2006 15:12

Pcha, pcha, pcha. Voni sou holt jeste tedkon mista, kde mas jenom 2 moznosti - telefon nebo satelit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor